+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: playerunknown's battlegrounds

Member Enola is on a distinguished road Enola's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 30-Jun-17
    Credits
    907
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1

playerunknown's battlegrounds

Hoi,

Spelen jullie ook playerunknown's battlegrounds AKA PUBG ? Speel nu soms ziet er mooi uit. Ben super noob met deze game. Heb nog nooit!!! shooters gespeeld. Ben meer van de RPG, MMO, SC2 en wat WoT. Al WoT een shooter is met tanks.

Als er meer mensen spelen en zin hebben om samen te spelen. Stuur maar een berichtje.

Gr,

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.569
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Zit er aan te denken om het spel ook te gaan spelen.
    Tis wel leuker om met meerdere mensen samen te spelen.

Member Enola is on a distinguished road Enola's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 30-Jun-17
    Credits
    907
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Zat er lang aan te denken. Tot oude kennis dit ook speelde en toen heb hem ook maar aangeschaft. Best leuk, maar leuker in een team. Denk ik.

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.248
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Heb van de week Miscreated gehaald voor 10 euro.
    Vond ik toch iets beter te doen dan PUBG.

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    3.786
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    De laatste tijd speel ik best vaak PUBG, even niks te doen dus af en toe een game en soms streamen, je kan me toevoegen op Steam (DBRichard), weet niet hoe vaak ik kan spelen.

De Mini 14 is ondertussen mijn favoriete wapen geworden.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten