Lijkt me vet spel, ik heb heeeeel lang geleden de eerste Driver spel nog veel gespeeld op de PC.
Dat was echt vet.
Ben benieuwd of deze ook leuk is, ben hem aan het binnen halen![]()
Lijkt me vet spel, ik heb heeeeel lang geleden de eerste Driver spel nog veel gespeeld op de PC.
Dat was echt vet.
Ben benieuwd of deze ook leuk is, ben hem aan het binnen halen![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Ik speel deze nu ook al een tijdje.
Echt een leuk spel.
Ziet er ook nog eens merkwaardig goed uit. Qua cutscenes en gameplay
Leuk spel en zitten soms echt moeilijke stukjes tussen![]()
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!
Heb deze game eigen maar voor 1 reden gekocht.
DeLorean!
Komt goed uit dat de game best wel tof is.
Deze game heeft echt het 'Driver' gevoel weer terug.
Het verhaal + dat shiften moet je maar voor lief nemen.![]()
HAhaha, lag het nou aan mij of zag je zeg maar van die snelheidslijntjes rond de 140km (88MPH)
Nope geen firetracks bij 88.
Als je 88Mph gaat speel je een geheime missie vrij
'Blast from the Past'
Ik had de game 5 minuten installed, daarna weer eraf gegooid, geen support voor 1920x1200 resolutie en ook geen scaling, dus de game zag er gestretched uit op mn scherm, fail.
heb hem een uurtje gespeeld en vind het een goed spelzeker ga ik verder spelen is mooi en leuk verhaaltje
![]()

Widescreen Gaming Forum | "Wider is Better"
misschien hebben ze hier een oplossing voor dit spel of eventueel andere
Laatst gewijzigd door dsp; 18-10-11 om 00:23.
Ik vermaak me best wel met dit spel, heb 2 savegames, 1 van me zelf en 1 100% uitgespeelde![]()
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!
Heb deze game nu ook paar keer gespeeld, zeker een hoog amusement gehalte![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali