+ Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 141 tot 149 van de 149

Onderwerp: Nicknames, hoe ben je eraan gekomen!

Prutser DutchMicro is a jewel in the roughDutchMicro is a jewel in the roughDutchMicro is a jewel in the rough DutchMicro's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    DutchMicro Dutch-Micro Dutch_Micro heb ik gekozen toen ik voor het eerst online ging spelen ( Counterstrike ).
    Er was in die tijd ook een internetshow "Pure Pwnage" en daar hadden ze het over het vingerwerk in games dat "Micro" hele.
    Snap nu dat het in RTS gebruikt word voor de controle van je leger, maar blijf het WASD enz. werk ook gewoon zo noemen.
    Dutch lijkt me duidelijk.
    Sinds dien is mijn game naam onveranderd gebleven.
    Is nu mijn nickname voor alle pc gerelateerde dingen.

Senior Member peerke is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 01-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Mijn echte naam is Peter.
    Peerke is dan vrij makkelijk gekozen.

Op het Xbox netwerk was die al bezet.
    Me zoontje kwam toen en zei pap doe badeentje.Dus daar is het badeentje

Senior Member Harjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to all Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    Mijn game naam is

Bonito

eerder altijd Armapoucobonito (Portugees voor knappertjespistool)

Maar ik vond dat te lang dus toen overgestapt op bonito

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

leven als een prof. vincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud ofvincent has much to be proud of vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Reputatie Macht
    20
    lol, klappertjes pistool hoe kom je erop

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Toen ik in 1995 naar de opleiding Technische informatica te zwolle ging, bleek er nog een plaatsgenoot bij me in de klas te zitten.
    Na een maandje of 2 vertelde hij dat hij aan online gaming deed (Turok 2)
    Ik dus ook installeren en knallen met mijn 36k6
    Had alleen nog een nick nodig, die wist hij wel !
    Ik ben niet zo groot (1.72m) en was nogal een etterbak in de klas, dus hij bedacht "Leprechaun"
    Toen waren gare tekens nog in dus :
    "-|L3pR@cHAuN|-" in Turok 2 - Quake 2 - Quake 3 - UT2003
    "|L3P|" in Counterstrike 1.3 UT2k4 etc
    "l3p" in Counterstrike 1.6 COD en alle fora.

Ik game dus nu al zon 15 jaar online
    Leuk zon naam ontwikkeling. Wat ben je relatief laat gaan cs-en, ik speelde sinds beta 5 ofzo, de leukste was 6.1: kon daar met de colt nog zoomen en had vet voordeel met sommige guns inncombinatie met lage ping (kabel was nog niet standaard)

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Dat ik zo laat begon kwam omdat ik nog helemaal into Turok2 was
    Ik was daar clanleader van 1 van de beste clans van de wereld (Relatief klein online spel)

All Projects : www.l3p.nl

Super Moderator Killerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really nice Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killerbee Bekijk Berichten
    ik gebruik nu al zo een 8 jaar de nickname killerbee.

ik begon met online gamen toen net counterstrike 1.6 uitkwam (1.5 nog net meegemaakt)
    en ik had net een docu gezien over killerbee's en dat leek me wel vet
    Gebruik bij starcraft 2 de naam SuperDudeMan en denk dat dit mijn primaire nickname word aangezien Killerbee veel voorkomt en ook vaak bezet is.

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Ik was daar clanleader van 1 van de beste clans van de wereld (Relatief klein online spel)
    dat spel ken ik niet :-) ik was helemaal into cs :-) ook een goede clan was abc... speelde altijd op de dog servers (kent iemand die nog? van euronet was dat); heb zelfs een keer een trui gewonnen aaaah good old times
    VOnd cs minder worden toen het TE populair werd, te veel cheats en eikels op de servers, daarbij ging het te veel tijd kosten om de skills zo goed te houden dat ik mee kon blijven doen (blijft een oefenkwestie )... wel nog de source versie gespeeld maar inmiddels over op andere games (l4d-2 is erg grappig bijvoorbeeld).

Senior Member chicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura about chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    haha dat spel ken ik! maat van me speelde het altijd toen ik op de basisschool za xD, weet alleen niet wat zijn naam was.

afijn,

Heb mijn nickname ook alweer een tijdje. Ik weet niet meer precies hoe ik erop kwam. Ik geloof dat ik iemand in een call of duty 1 pub zag spelen met de naam sh33p. Dit bracht mij op het idee onder ch1ck3n te gaan spelen, wat een tijd later gewoon chicken is geworden.

+ Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Forum Rechten