+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 21

Onderwerp: Dirt2 vol met artifacts

Member PoMpMasKeR is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2

Dirt2 vol met artifacts

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen.

Dirt2 heb ik last van artifacts nu nog erger als met de stockkoelers op de beide graka's

Nieuw systeem gebouwd en voorzien van custom watercooling nog niks overclocked en de temps zijn veel beter als met de stockkoelers op beide POV GTX 480 graka's

Ik had al last van artifacts met de stockkoelers ,maar het is nu met die watercool set nog erger geworden,soms verdwijnt het tijdens een rally maar zodra weer in het game menu dan zijn de artifacts terug.

Gebruik Windows 7 64bit
    Heb de nieuwste driver van nvidia geinstalleerd maar het euvel blijft.

Zouden de POV graka's niet goed zijn ?

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Wat gebeurt er als je met ati tool op artifacts scanned?
    Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
    Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Atitool geinstalleerd en opgestart krijg dan eerst wel melding over mijn GPU driver ,dan uiteindelijk kan ik een scan doen maar kan geen coreclock en geheugenclock ingeven tot nu toe geeft ie geen errors aan 10 minuten bezig.

Ik heb GPU-Z ook maar even meegestart en dan zie je tijdens de scan dat de corefrequentie netjes naar de 701Mhz en 924Mhz voor het geheugen gaat dus dat moet goed zijn.

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    eventueel voltage klein beetje omhoog ?

en op welke temps draaien ze
    Steam: Fall3n

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Voltage van CPU ?

Max fans zijn de idle temps van beide gpu's rond 28 graden

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    ik denk persoonlijk van gpu ... maar w8 even met dat je dat doet voordat een ander lid van HF mij verbetert dat dat niet nodig is xD
    Steam: Fall3n

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Ja ik moet toch ff zoeken hoe en waar ik voltage kan verhogen.Ik wacht ook ff af intussen ff Medal of Honor 2010 eens draaien kijken hoe dat gaat.

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Ok bij Medal of Honor artifacts en glitches damn hier ben ik ff behoorlijk ziek van.

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    Probeer het eens met 1 kaart.. geven ze dan ook artifacts??

Maar als de kaarten al artifacts gaven met de stock koeler had ik niet eens waterblokken ert op gezet maar ze RMA gestuurt
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Als ik Sli uitschakel dan heb ik het ook,in het aller begin draaide ik Super Sonic Sled die demo van Nvidia toen had ik geen artifacts.

Ik heb het ontdekt in Dirt2 en ik dacht echt moet door de enorme hitte komen van de GTX 480 kaarten,toen besloten om die waterblokken eraan te zetten met de gedachte dat ze een stuk minder heet worden,en het dan wel eens weg zou zijn die artifacts.
    Laatst gewijzigd door PoMpMasKeR; 21-10-10 om 20:05.

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    al nieuwe drivers geprobeert??
    je moet er zoizo geen WC op gaan zetten als het stock al niet goed werkt...

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Ja heb de nieuwste driver erop staan en oude drivers geprobeerd het gaat niet weg,het lijkt wel of het met oude drivers wat minder is .

Het rare is in Dirt2 als er veel actie is dan is het weg zodra het beeld rustiger wordt komt het weer.

Nu heb ik zeker geen garantie meer op die grafische kaarten ?

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Probeer eens met MSI Afterburner een kleine verhoging van core voltage op je gpu.

Dat heeft het probleem opgelost bij mijn Ati kaart, draai nu weer stock en heb het probleem ook niet meer

All Projects : www.l3p.nl

Member Kamuchi will become famous soon enough Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Reputatie Macht
    3
    welke voeding?

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    .

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Probeer eens met MSI Afterburner een kleine verhoging van core voltage op je gpu.

Dat heeft het probleem opgelost bij mijn Ati kaart, draai nu weer stock en heb het probleem ook niet meer
    Ongelovelijk ,heb je advies opgevolgd en de core voltage steeds een stukje hoger gezet tot het moment kwam dat ik geen artifacts meer zag in Super Sonic Sled demo van Nvidia.

Ik heb verhoogd van 1013 naar 1050 is dit niet teveel ?

Ik heb dit nog nooit meegemaakt met stock kaarten en waardes.

In jou geval is het probleem opgelost en je draait weer stock zonder het probleem ,bedoel je dat je jou graka niet meer watercooled ?

Zijn er nog alternatieven dan MSI Afterburn ?

Iedergeval SUPER bedankt voor je tip.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    You just made my day

Of dat teveel is, ik heb geen idee, ik heb zelf namelijkl een Ati, maar daar kan je zo achterkomen als je je temps en wat overclocks van anderen bekijkt.

Ik heb nooit met air gedraaid, dus gelijk met water, eerst stock en alles ging goed.
    Een week later kreeg ik ineens artifacts in bepaalde spellen.
    Ik heb toen voltage van 1.050 verhoogd naar 1.080 en weg problemen.
    Vervolgens reinstallde ik windows7 met ook weer MSI afterburner en nu draait hij stock zonder artifact.
    Ik snap er dus ook niet veel van, ik dacht zelfs dat de kaart misschien wel te koud werd ivm waterkoeling

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2
    Wat je zegt heb ik ook gedacht ,dat de kaart misschien wel te koud wordt ivm waterkoeling en of dat ik misschien de koelblokken te strak heb gemonteerd.

Inmiddels ff een mooie nvidia windhoos7 x64 geinstalleerd ,ik moet wel weer MSI Afterburner gebruiken om de core voltage hoger te zetten.

Mijn vraag is nog kan ik de kaarten zo op deze manier blijven gebruiken of zou ik ze beter kunnen RMA sturen ?

l3p
    l3p is offline.
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Tja dat is wat je zelf net wilt
    Ik heb er vrede mee

Ingeschreven
    Wed 07-Jul-10
    Reputatie Macht
    2