+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 125 van de 125

Onderwerp: Call Of Duty: Modern Warfare 3

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Fusion Gaming League

Join voor 1 tegen 1 potjes ! je kan iedereen uitdagen voor de lol, of voor punten, join ook met je team mocht je competive spelen !
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Member starsky will become famous soon enough starsky's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 15-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Speel het een dagje online, maar het is wel ontzettend verslavend

Alleen der is nog wel eens gezeur met de servers..

Junior Member raymondk42 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    afgelopen paar dagen alleen maar gezijk met de servers pff

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    ik zit regelmatig op battlefield ,maar mijn god wat een geklooi met die servers en origin rotzooi
    ik wilde net mw3 gaan bestellen maar volgens mij is het net zo een zooitje als in BF3 ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    verschilt, veel mensen hebben veel problemen ermee. maar ik persoonlijk heb er niet zoveel last van. natuurlijk het is wel irritant maar een (goede) game er niet door gaan kopen zeker niet.

en ondertussen zijn er ook al ranked dedicated servers. of ga altermw3 spelen. (is nog steeds in de pre-alpha fase dus nog erg buggy maar wel speelbaar)

+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

Forum Rechten