Ik ben al een half uurtje bezig, join mij maar![]()
Ik ben al een half uurtje bezig, join mij maar![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
ben ook pas begonnen met battlefield eerst single player uitgespeeld en nu langzaam beginnen met multiplayer![]()

Heb BC2 sinds kort ! , omdat ik een ontiegelijk hekel kreeg aan mw2 ! .
Mw2 is imo een KUT spel atm of je wordt door een dude op rolschaaten genknifed als een debiel of je wordt getube't of ze campen je als de ziekte .
Bc2 is daar in tegen 100x beter je hebt ook veel leukere classes ! al met al super game .
ik las trouwens dat mensen problemen hadden met het draaien van de game ? ik heb nergens last van speel het 1920x1080 op alles maxed out a.a 8x en asotripic( of hoe spel je het ?) filtering op 16x en alles gewoon aan !: P lagt niet of wat dan ook . core i5 @ 3,8 ghz en ati 5850 !![]()
Intel Core I7 920 D0 @ 4,2ghz
Asus Rampage 2 Extreme
Corsair Dominator 12GB 1866mhz @ 2000mhz
2 X Sapphire radeon HD5970 @ 900 core 1200 mem
OCZ Vertex 2 90gb
2TB Samsung spinpoint f3
750GB Samsung spinpoint f1
250GB Samsung spinpoint f1
Zalman ZM1000-HP
@ jeanpaul
die problemen had je vooral tijdens de demo, ik zelf kon de demo moeilijk op high draaien, terwijl ik het met de "echte" game wél kan
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!

![]()
@ johnny ; doh ! ok soz dat wist ik niet
Heb gisteren in 1 dag bf bc 2 uitgespeeld... en je ziet ook een aantal verwijzingen naar mw 2 etc.
Current :Steam: Fall3n
Bart's HTGH Build
Verwijzingen naar MW2??
Kan je die opnoemen? (is mij niet opgevallen)![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
ik hoorde tijdens een vuurgevecht opeens infinity ward
ze vonden die race op die quad leuker dan rijden op een sneeuwscooter
en ze hadden het over de mietjes met een geweer met heartbeat monitor ofzoiets
Current :Steam: Fall3n
Bart's HTGH Build
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ck325kilXj0]YouTube - Two Hilarious Mw2 Reference in Bad Company 2 [1080p][/ame]
voor de liefhebber. De 3de reference naar infinity ward heb ik zelf nog niet meegekregen eigenlijk![]()
Zojuist uit verveling even een benchmark gedraaid met Bad Company 2 om uit te vinden wat HBOA doet met je fps.
Hardware:
Intel i5-750@3.7Ghz
5870@850/1200(stock)
4Gb geheugen@1850Mhz CL9
Settings:
Resolution: 1920x1080 60Hz
Overall Quality: Advanced
Level Of Detail: High
Texture Quality: High
Shadow Quality: High
Effects Quality: High
Anti Aliasing: 4xMSAA
Anisotrophic Filter: 4x
vSync: Off
Getest:
Battlefield Bad Company 2
Singleplayer start tot cut scene op het strand.
Duur benchmark (4min 40s).
HBOA Aan
HBOA Uit
Het is dus interessant om te zien dat HBOA toch wel erg veel inpact heeft op de fps van het spel. Nu kan je dus gemakkelijk de conclusie trekken dat als je een wat verouderde of graka hebt die je nog weleens wat lagg geeft bij grote explosies je het beste HBOA uit kan zetten.
Doei![]()
de mijne kan geen servers vinden, zijn alle servers weer offline?
Edit inmiddels opgelost met een update
Laatst gewijzigd door Hkayak; 01-06-10 om 21:47.
i7 920 2,67ghz
sapphire 5870 vapor-x
coolermaster HAF932
Silverstone strider 1200w
Gigabyte EX58A-UD5
Misschien een kleine kick, maar ik speel ook BC2nog actief (totdat BF3 uitkomt!)
Voor de mensen die nog een keer echt willen raggen voeg me toe op BC2: Ximenezz![]()
heb bc2 nu tot level 11 gespeeld, speel nu soms nog ff maar speel ondertussen ook weer veel cod. omdat cod mij toch gewoon meer trekt (geen flame war over cod of bf!) maar je mag me toeveogen: xolympus![]()