Bekijk Poll Resultaten: Ga jij BF3 kopen?

Stemmers
63. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, heb het al gekocht!

44 69,84%
  • Ja, denk het wel...

11 17,46%
  • Nee, niks voor mij

8 12,70%
+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 453

Onderwerp: Battlefield 3

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Daar gaat mijn nachtrust

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Ow my gawd.. daar gaan me schoolresultaten in september
    Begin nu alvast met sparen voor een enorme dikke upgrade, dit spel spelen op medium is een no-go for me!!

Kwam ook net dit nieuwsbericht tegen:

In een interview met een Duits tijdschrift laat Patrick Söderlund, directeur van Digital Illusions CE los dat er bij de pc-versie van Battlefield 3 geen modtools geleverd zullen worden. De tools van de nieuwe engine zijn te ingewikkeld.

"Zoals het er nu voor staat, zullen we geen modtools maken," stelt Söderlund in een videointerview met het Duitse GameStar. De complexiteit van de engine is de reden dat er geen editor meegeleverd zal worden met de pc-versie van Battlefield 3, volgens hem: "Als je naar de Frostbite-engine kijkt, en ziet hoe complex die is, dan wordt het erg moeilijk voor fans om mods te maken voor de game. Door de manier waarop levels opgebouwd zijn, de vernielingen en al dat soort zaken, is het erg lastig, dus we denken dat de uitdaging te groot is voor fans om mods te maken."

Söderlund laat zich niet uit over de mogelijkheid dat er in een later stadium tools voor de Battlefield 3 zullen verschijnen. Hoewel voor de diverse edities van concurrerende engines als de Unreal Engine en CryEngine steeds editors beschikbaar zijn geweest, is Dice minder scheutig. Ook voor het in 2010 verschenen Battlefield: Bad Company 2 waren geen tools beschikbaar. BC2 was gebouwd met Frostbite 1.5, de voorloper van de engine die voor Battlefield 3 gebruikt wordt.

Bron:Dice geeft geen modtools vrij voor Battlefield 3 | Games | Tweakers.net Nieuws

Senior Member Aequitis will become famous soon enough Aequitis's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 10-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    ik las het net op men iphone ja ... hehe ach ja komen ze net als BF2 ook gewoon wat later mee ....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Ow my gawd.. daar gaan me schoolresultaten in september
    Begin nu alvast met sparen voor een enorme dikke upgrade, dit spel spelen op medium is een no-go for me!!

Kwam ook net dit nieuwsbericht tegen:

In een interview met een Duits tijdschrift laat Patrick Söderlund, directeur van Digital Illusions CE los dat er bij de pc-versie van Battlefield 3 geen modtools geleverd zullen worden. De tools van de nieuwe engine zijn te ingewikkeld.

"Zoals het er nu voor staat, zullen we geen modtools maken," stelt Söderlund in een videointerview met het Duitse GameStar. De complexiteit van de engine is de reden dat er geen editor meegeleverd zal worden met de pc-versie van Battlefield 3, volgens hem: "Als je naar de Frostbite-engine kijkt, en ziet hoe complex die is, dan wordt het erg moeilijk voor fans om mods te maken voor de game. Door de manier waarop levels opgebouwd zijn, de vernielingen en al dat soort zaken, is het erg lastig, dus we denken dat de uitdaging te groot is voor fans om mods te maken."

Söderlund laat zich niet uit over de mogelijkheid dat er in een later stadium tools voor de Battlefield 3 zullen verschijnen. Hoewel voor de diverse edities van concurrerende engines als de Unreal Engine en CryEngine steeds editors beschikbaar zijn geweest, is Dice minder scheutig. Ook voor het in 2010 verschenen Battlefield: Bad Company 2 waren geen tools beschikbaar. BC2 was gebouwd met Frostbite 1.5, de voorloper van de engine die voor Battlefield 3 gebruikt wordt.

Bron:Dice geeft geen modtools vrij voor Battlefield 3 | Games | Tweakers.net Nieuws
    Asus Maximus Extreme IV Rev 3.0
    Intel i7 2600K
    Corsair Dominator GT 16GB DDR3 @ 1866 (4x4GB)
    3x EVGA GTX 580 Hydrocopper 2

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Thanks thies, had die knife animations nog niet gezien, wordt een vette game
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold Xelation's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Reputatie Macht
    14
    De eerste beelden van de multiplayer van Battlefield 3 staan op YouTube. Het lijkt niet om een officiële trailer te gaan, maar om een uitgelekte demo.

En een 2e montage, helaas die niet in 1080p.

Laatst gewijzigd door Xelation; 21-07-11 om 21:46.
    HARDWARE
    Apple
    : Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB

PERIPHERALS

M-Audio: Studiophile BX8 D2
    Apple: Cinema Display LED 27"

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Gruwelijk vet ziet het eruit, kan nu echt niet meer wachten..

Ik ben ook erg benieuwd naar filmpjes met straaljagers e.d.
    Wil ook meteen doen aan die closed beta

Super Moderator Killerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really nice Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Gruwelijk vet ziet het eruit, kan nu echt niet meer wachten..

Ik ben ook erg benieuwd naar filmpjes met straaljagers e.d.
    Wil ook meteen doen aan die closed beta
    Dit is de closed Alpha zelfs.

De closed Beta komt over een korte tijd en als je medal of honor hebt dan mag je mee doen met de closed beta.

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    jizz in my pants

De beta zal ook wel te downloaden zijn via illegale wegen.
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Ja, en waarschijnlijk worden er ook per uur keys weggeven via bepaalde sites, zo heb ik moh ook kunnen spelen

Senior Member Aequitis will become famous soon enough Aequitis's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 10-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    hou ons op de hoogte zou ik zeggen ...
    Asus Maximus Extreme IV Rev 3.0
    Intel i7 2600K
    Corsair Dominator GT 16GB DDR3 @ 1866 (4x4GB)
    3x EVGA GTX 580 Hydrocopper 2

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik heb de limited edition al ge pre orderd voor 30 euro

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zhane Bekijk Berichten
    Ik heb de limited edition al ge pre orderd voor 30 euro
    Kan je ff link geven?
    Dan ga ik em ook meteen bestellen

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik heb m zelf via Wehkamp gekocht, omdat ik daar een kortingscode van 10 euro had.

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22

Black&White Cosmos Dark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really nice Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Reputatie Macht
    6
    Er was een multiplayer Alpha build voor een tijdje waarvoor ik een invite had gekregen, en ook heb meegedaan, het is zeker wel een vette game, ook al was er maar 1 map

Senior Member DunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 22-Jul-10
    Reputatie Macht
    4
    ik wacht (on)geduldig af tot het er is.. tegen die tijd maak ik me wel gek met filmpjes van hoe het eruit zal zien.. binnenkort maar eventjes geld claimen voor een pre-order

Senior Member thiesggb has a spectacular aura aboutthiesggb has a spectacular aura about thiesggb's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    Laatst gewijzigd door Xelation; 16-08-11 om 20:47.

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Eindelijk gameplay beelden van de straaljagers, kan echt niet meer wachten
    En die robot die tegen 't muurtje knalde, ben benieuwd wat je hier precies mee kan doen, misschien zoiets als in HomeFront

Junior Member TYPHOON has a spectacular aura aboutTYPHOON has a spectacular aura aboutTYPHOON has a spectacular aura about TYPHOON's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Feb-10
    Reputatie Macht
    5
    COOP-gameplay:

Ik vind het er zeer goed uitzien maar de jets gaan VEEL te traag...

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Sorry ben ff lui, enig idee met hoeveel man max je co-op kan doen? (voor de pc-versie)

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten