Wie gaat het WK volgen?
Ik kijk eigenlijk alleen als NL moet spelen en de finale (maakt niet uit wie).
Verder hebben de meeste mensen die afgelopen twee weken bij ons besteld hebben, iets gekregen om het NL elftal te supporten![]()
Wie gaat het WK volgen?
Ik kijk eigenlijk alleen als NL moet spelen en de finale (maakt niet uit wie).
Verder hebben de meeste mensen die afgelopen twee weken bij ons besteld hebben, iets gekregen om het NL elftal te supporten![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Alleen oranje xd
Ik kijk zoiezo Oranje, terwijl ik voetbal normaal gesproken echt een bagger sport vind, vind ik het WK en EK wel leuk om te kijken, dat is toch een heel ander verhaal. Maar ik probeer ook zeker te kijken naar andere grote landen, zoals Engeland Italie en Frankrijk etc etc etc, Spanje vind ik ook wel leuk, maar helemaal Brasiiiiil, Al vallen die de laatste tijd wat tegen imo.
Ik ben druk bezig het WK te volgen. Kijk niet elke wedstrijd maar probeer de wedstrijden van Oranje sowieso te kijken maar ook de topwedstrijden van o.a. Portugal en Argentinie.
Het is maar eens in de 4 jaar WK dus waarom niet![]()
Ik volg het allemaal. Vind een WK/EK altijd erg leuk!
Tot nu toe heb ik denk ik 2/3 wedstrijden gemist/niet gekeken!
Daarnet was ivoorkust-portugal, en dat was heel erg spannend. echt geweldig , helaas wel 0-0 gebleven!
Find the answer in music.
Klopt!
Mooie pot voetbal, maar verwacht ook zoiets vanavond Brazilie - Noord Korea
ik vind het normaal niet leuk om het te zien dus waarom zou ik het dan nu wel kijken?
geen behoefte aan.

Not me!
Ivoorkust - Portugal was zeker een mooie pot! Toch wel 1 v/d eerste echt leuke wedstrijden om naar te kijken. De rest vond ik nou niet echt bijzonder tot nu toe. Nederland ook dramatisch slecht de 1e helft, 2e helft was al beter maar niet bijzonder!
Ben benieuwd naar Brazilië zo!![]()
Australië was zwak. Duitsland zal tegen sterkere tegenstanders niet zo vrij kunnen spelen.
Tegenstanders zoals![]()
![]()
en
Mijn favoriet:
Beste team en de sterkste spelers. Ik hoop dat ze hun mooiste spel kunnen laten zien in de loop van het toernooi. Daar gaat het hele WK mij om: dat een topland gaat vlammen en prachtig voetbal zal spelen.
Nederland zou dat ook kunnen zijn, alleen denk ik niet dat de basis van Nederland breed genoeg is om het toernooi te gaan winnen. Met name de verdediging. Denk niet dat die bestand zijn tegen bv een slalom van Messi.
Hmm. TV is nog steeds weinig aangeweest hier...
Wist je dat vuvuzela's opvoeren met comperessors nog best lastig is![]()
Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

Ik kijk alleen die van Nederland, en de goeie teams.. soms.. Niet allemaal.
Ik denk trouwens persoonlijk dat Nederland redelijk ver gaat komen, maar niet kampioen gaat worden, als je ziet hoeveel andere goeie teams er nog zijn..

Ik vind het niveau van het WK slecht. ZEER slecht...
Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling
Tjonge, griekenland hun eerste WK overwinning ooit.
Ze hebben 2-1 van nigeria gewonnen nadat Kaita een rode kaart had gekregen stond nigeria met een man minder en was er dus wat ruimte voor griekenland!
![]()
Find the answer in music.

Whaha vet !
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
i7-920 D0@4Ghz|EVGA Classified|GeiL 6gb 1600MHz|EVGA GTX275|Agility 3 60GB

Bizar slecht spel van Nederland, een lucky winst is dit. Wat een getob!
Saaie wedstrijden he, weinig actie...
Komt misschien door klimaat daar in Afrika ofzo.
En ik wordt helemaal gek van de getoeter uit het publiek![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali