Dit is toch gewoon belachelijk:
OMG... heb er geen woorden voor...
Dit is toch gewoon belachelijk:
OMG... heb er geen woorden voor...
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
omg.. hoe heeft die gast zijn rijbewijs gehaald
voor mensen die niet gezien hebben wat er gebeurde, @ 0:15 min zie je Ruben Nicolai over de auto rollen o_o

das indd een harde![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Oh man, heb geen rijbewijs maar rijd beter dan hij
Althans dat mag ik hopen haha
Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
Laatst gewijzigd door Xelation; 06-07-11 om 20:37.
HARDWARE
Apple: Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB
PERIPHERALS
M-Audio: Studiophile BX8 D2
Apple: Cinema Display LED 27"
Ik moet de aflevering nog zien, ik vind het een heel vermakelijk programma lig altijd helemaal strak om sommige mensen
Die hebben volgens mij letterlijk het rijbewijs bij een pakje boter gekregen
Aflevering(en) kun je terugkijken op: De allerslechtste chauffeur van Nederland - Uitzending Gemist

Het merendeel dat aan dit programma mee doet kan ECHT niet rijden. Die hebben op hun examen het echt niet beter gedaan. De meeste zijn serieus een gevaar op de weg en ipv dit grappig te vinden vind ik het eerder belachelijk. Tijdens een examen 1 ingreep = zakken, blijkbaar geldt dat dus niet overal.
Het schijnt ook dat als je het BNOR examen moet doen, omdat je te vaak gezakt bent, ze hier wel erg makkelijk mee om gaan. Ik vind het schandalig dat zulke personen hun rijbewijs hebben gekregen. Ze brengen iedereen op de weg in gevaar, sommige leren het nou eenmaal nooit en die moeten dan ook geen auto besturen. Dat is in hun handen een moordwapen.

autch. Mag hopen dat die gast geen rijbewijs heeft xD
Heeftie wel.
- AMD 965 black edition @ 3,860Ghz stock vcore
- Asus 5870 ROG Matrix 2Gb
- MSI 790fx-GD70
- Corsair HX520
- 30Gb OCZ vertex
- 2x 500gb HDD
- Fractal Design Define R3 Custom Window
- Asus 9800GTX+ 512m TOP
- Asus P5N-D Sli
- WD green 500Gb
- Custom schoenendoos

Ik wil geen rijbewijs meer, met zo iemand op de weg :o xD
Hij heeft geen rijbewijs meer, hij was officieel de aller slechtste, ruben knipte zijn rijbewijs door![]()
Hij moet dan aangeklaagd worden of een overtreding begaan om voor de rechter te komen.
Dit programma laat natuurlijk zien dat dit soort mensen gewoon geen rijbewijs moeten hebben.
Maar in feite kunnen ze verder niets dan alleen dingen aantonen.