+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: BP Olie lek

L33T BY .HsP- Fuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to all Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Reputatie Macht
    13

BP Olie lek

Er is hier nog geen echte discussie over gehad, dus bij deze.

Het ziet er niet best uit voor BP, dit brengt vele nadelen met zich mee, zowel voor hun als voor ons. De prijzen gaan er zeker niet beter van worden.

Ik kwam zojuist deze plaatje tegen op het Net.
    En ik vond het gewoon zo epic dat ik het even wilde delen met jullie.

BP heeft maar liefst 32 billion aan schade opgelopen, dit gaat gewoon historisch worden.

Ook één van de gevolgen:

Bron: Arts, Entertainment News, Music, Film, Television, Opera & Ballet News at WSJ.com - WSJ.com

Hier nog de wel bekende filmpje:

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    De prijzen boeien mij niet heel erg.

wat mij zorgen maakt is de Giga hoeveel heid er wel niet in de oceaan is verdewenen en aangezien
    dit nog lang niet weg is. gaan het alleen maar achteruit. met het mileu niet alleen dat ook de dieren en andere beesten die daar leven
    gaan dood door die zooi.

en ja iemand moet toch het verlies terug opbrengen. De consument

waneer ook niet.

ook weer een groot nadeel voor de visvangs, en al die dingen die ze daar vangen.

L33T BY .HsP- Fuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to all Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Reputatie Macht
    13
    Yup inderdaad, de mensen daaromheen zijn één van de mensen die daar echt mee te maken gaan krijgen.

Dit is wel 1 van de grootste rampen ooit, een olie lek dichten midden in de oceaan, onder deze conditie is de kans al klein op een 100% geslaagde missie.

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    tis echt een ramp

maar wat die topman ook zei dan, "tis maar een klein puntje op de oceaan" echt stom van hem xD

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten