+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 76 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 1518

Onderwerp: Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Wat voor auto rij je nu en welke wil je rijden?

Ik begin, ik rij:

Citroen C2

Ik wil rijden:

BMW X6

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    fiets en droomfiets mag ook

Oc-en is a way of life . stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    ik rij een citroën Evasion

en wil wel een ford mustang shelby rijde

Senior Member Flythe is on a distinguished road Flythe's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    Ik rij in de auto's van m'n vader/ m'n moeder/ m'n werk, respectievelijk:

Chevrolet Tacuma:

Een zilvere

Hyundai Atos:

En een Mercedes Vito:

Een donker paarse zonder ramen aan de achterkant om spullen mee te vervoeren.

Waar ik in wil rijden is een auto die (veel) meer vermogen heeft dan bovengenoemde auto's , maakt me niet uit welke.

Oc-en is a way of life . stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    ps: nee ik heb niks met ROOD

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Ik rij nu:

Gazelle uit 1932, maar dan zonder de trap ondersteuning

Ik zou graag willen rijden:

Ik zou maar niet alles hier neer zetten want ik ben een nogal fan van de Muscle Cars en dergelijke

Het allerallerallerliefste zou ik toch wel in een Dodge Coronet 426 HEMI

of om de praktische kanten te benutten een Chevrolet K30 (of Dodge W200)

maar eigenlijk zou ik zo'n beetje in alles willen rijden wat ook maar hier of hier tussen staat Jah!! ook de AMC's
    Laatst gewijzigd door ZwerverRoodbaard; 16-11-08 om 15:11.

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    ik rijd nu in een corsa irmscher sport

en dit is toch wel 1 van mn dreamcars de nieuwe BMW M6

of de mercedes uit dit filmpje

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=eI3WRC3pME8[/ame]
    Laatst gewijzigd door Quadcore; 16-11-08 om 14:46.

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Over die Mercedes gesproken ik zie hem wel eens langsrijden aangezien die eigenaar z'n bedrijf Bribus Keukens zo'n 6 kilometertjes van mijn huis vandaan is De Enzo van hem heb ik nog nooit gezien

Ohh BTW ik kocht een poos altijd het tijdschrift HOT ROD, maar die winkel is er nu meegestopt. Weet iemand waar je hem kan bestellen of hoe ik hem uit The USA kan krijgen?
    Laatst gewijzigd door ZwerverRoodbaard; 16-11-08 om 15:09.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    De M6 vind ik ook super!
    Maar heb liever de X6, kan ik iets meer mee vervoeren hehe
    Tenzij ik zo rijk ben als Bernard ten Brinke van Bribus, koop ik ze alle twee wahaha.
    Maar die gast, hij is pas 31 Respect!

Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Hehe Freddy je moet het verhaal er achter weten

Zijn ouders hebben het keukenbedrijf Bribus opgezet en hij heeft alles overgenomen nadat hun niet meer wilden/konden. Vervolgens krijg hij dus ook controle over een bankrekening waar een getal met wat nulletjes opstond

Tuurlijk heeft hij ook wat goede zetten gezet voor het bedrijf, maar hij kreeg het goud in zijn schoot gelegd

EDIT: en de Quote
    Laatst gewijzigd door ZwerverRoodbaard; 16-11-08 om 16:04.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Respect voor de ouders!!
    En natuurlijk voor hem ook, want met zoveel geld in zijn schoot geworpen is het niet alleen feest, hij heeft ook een grote verantwoordelijkheid erbij gekregen.

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Reputatie Macht
    5
    Dit vind ik wel wat.

Laatst gewijzigd door ShaquilleMoreno; 16-11-08 om 19:42. Reden: auto veranderd

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4
    Ehm, heb nu aprilia sr Ditech... scooter april kan ik beginnen aan me rijlessen

Miss dat ik in een gekke bui wel zoiets koop, kosten vallen namelijk mee en is opzich bruut.

Alleen dan iets nieuwe type, die heeft wat mee luxe zoals rond om elek ramen, airco etc.

Mijn droomauto is en blijft een dikke nissan skyline R34 GT-R

Dit is echt iets waar ik van blijf kwijlen.

[ame]http://nl.youtube.com/watch?v=B1J5NXMi2io[/ame]

Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Maar wat rij jij zelf Moreno?

EDIT: Geenidee, dat lijkt me ook wel iets zo'n station. Oldtimer kopen belasting vrij, LPG en rond brabbelen met je V8'tje
    Laatst gewijzigd door ZwerverRoodbaard; 16-11-08 om 19:58.

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Reputatie Macht
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZwerverRoodbaardNL Bekijk Berichten
    Maar wat rij jij zelf Moreno?

Ik rij een VW Vento - verlaagd.
    Als ik ergens naartoe wil kijk ik niet wat de snelste weg is maar waar de minste drempels liggen. In Amsterdam zijn een paar straten waar ik absoluut niet doorheen kan omdat ik anders m'n hele onderkant open haal.
    Als voorbeeld een straat achter de Kinkerstraat waar een soort gele balken over de weg liggen. Wat een kut dingen zijn dat. Heb een keer een behoorlijk eind achteruit een straat terug moeten rijden vanwege zo'n soort drempel.

Eigenlijk staat de onderstaande auto voor mijn op nummer 1, maar ik kon hem zo snel niet vinden.

Mijn droomauto.

Maar 1 woord: beestachtig

Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Ik ken ze ik dacht dat er ook een Nederlandse club's was voor zulke kevers?

Idd van die kever's die op de grond liggen zijn toch nog erg mooi en die Rat-look die deze heeft is ook wel stoer, geeft een afgeleven uitstraling zodat je kan zien dat die al veel heeft doorgemaakt

Ik vind deze Shelby wel stoer. Het is ongetwijfeld een replica, maar alleen al de lef die je moet hebben om zo'n ding zo te laten rond rijden.

Laatst gewijzigd door ZwerverRoodbaard; 16-11-08 om 21:26.

Senior Member Flythe is on a distinguished road Flythe's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Jul-08
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeenIdee Bekijk Berichten
    Ehm, heb nu aprilia sr Ditech... scooter april kan ik beginnen aan me rijlessen
    Ik had ook een aprilia sr ditech, echt niets anders dan problemen met dat ding gehad. Heb je daar geen last van gehad? . Ik rij nu op een Peugeot Jetforce zonder vario (+-80km/h) om m'n postwijk mee te rijden.

Er zitten bij mij alleen geen spiegeltjes op .

Nu ik ff nadenk weet ik nog wel een leuke auto, een donkervoort met een audi TT blok erin:

Maar als ik ooit geld heb dan ga ik denk ik zelf zo'n ding in elkaar zetten:

Het zijn allebij replica's van een Lotus 7 maar de caterham is een paar duizend euro goedkoper.

gat in hand JaccoW is on a distinguished road JaccoW's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 04-Oct-08
    Reputatie Macht
    4
    Ik rij nu in een hyundai H100 Sattelite:

(Rijdt trouwens best lekker)

En zou wel:

Een Acabion willen rijden. (450 in 19 sec!)

Een Carver

Of een 4WD Japanse Toyota Lite Ace:

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    op het moment rijd ik (van 's moeders) niet vooruit te branden...
    maar dan is hij wel rood en heeft hij nog een klein vleugeltje een 1.6 8 klepper volgens het boekje ergens rond de 50pk maar daar zijn er al redelijk wat van weggerent
    opel astra station

waar ik van droom is de (niet nieuwste model) BWM M3
    het model op het volgende plaatje en dan nog eens leuk aangepast

hallo Unknown is an unknown quantity at this point Unknown's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Reputatie Macht
    0
    @ Geenidee : jij zegt je droomauto Skyline R34 ???

Geef mij dan maar de Skyline R32 RB20DET om precies te zijn, het voordeel is dat ik al een vorig model van de skyline heb, en k ga toekomst gericht nog ne skyline kopen, namelijk mijn andere hobby is DRIFTEN, nu zeg jaja, zeveraar,

maar kijk eens op mijn youtube profiel, dan zie je mij driften op circuit van Zolder in een Nissan 200SX S14 SR20DET 2liter turbo met 302Pk op de wielen, alle onderdelen onder de motorkap zijn van HKS, Megan Racing en Apexi, meer als 7000euro in de motorblok gepompt voor meer vermogen voor te driften, enjoy the movies hahahahaha

Op het filmpje met burnout hoor je de HKS dumpvalve goed afblazen, ook op testbank.

Kijk vooral maar eens na de filmpjes op testbank, vlammetje uit uitlaat, kun je je sigaret aansteken.

Zo was de blok standaard :
    http://www.tuning-id.com/iframe_prof...andaards14.JPG
    En zo was em toen k ermee ging driften en meerdere malen op testbank te hebben gestaan lol :
    http://www.tuning-id.com/iframe_prof...07(Custom).jpg
    Laatst gewijzigd door Unknown; 17-11-08 om 21:20.

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 76 1231151 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten