+ Plaats een Reactie
Pagina 718 van de 719 EersteEerste ... 218618668708716717718719 LaatsteLaatste
Resultaten 14.341 tot 14.360 van de 14363

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

Senior Member DBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud ofDBRichard has much to be proud of DBRichard's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Mar-12
    Credits
    3.922
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Extra monitor op de kop getikt voor als ik stream, 24 inch 1920x1080p met dezelfde PPI als mijn main 32 inch 1440p, perfect dacht ik, nu alleen nog een vesa mount om hem boven de andere te hangen want mijn bureau heeft er eigenlijk weinig plaats voor.

20171031_152022-1-.jpg

Vooral mijn speakers kan ik zo niet kwijt

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Nog maar eens proberen,de vorige is al weer overleden.
    wp_20171103_19_31_23_pro.jpg

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    1.292
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Omdat 2 draadloze mic setjes beter zijn dan 1 setje heb ik er maar een setje bij gekocht.
    De komende tijd toch vaak nodig.

iSP
    iSP is offline.
    Senior Member iSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to all iSP's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Jun-11
    Credits
    1.227
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Mooie korte en degelijke Sintech PCI-e x16 riser.

Voor mijn projectje wat waarschijnlijk een jaar alles bij elkaar gaat duren omdat onderdelen lastig verkrijgbaar zijn.
    Tijd geleden al gekocht omdat de dollar lekker laag stond, kwam me op iets van 15 euro daardoor meen ik.
    Alles is wel te vinden voor de mod behalve een geschikte grafische kaart
    Laatst gewijzigd door iSP; 16-11-17 om 12:25. Reden: plaatje kapot

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.940
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Nog iets voor de nieuwe build

https://i.imgur.com/Ofaip1K.gifv

Junior Member Alan8K is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Nice, dat is toch geen Vue ofwel?

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alan8K Bekijk Berichten
    Nice, dat is toch geen Vue ofwel?
    Yep dat is Vue.

Junior Member Alan8K is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Mag ik vragen waar je dat besteld hebt? Zag op hun Twitter dat ze de eerste al hadden verstuurd 😁

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Mag ik vragen waar je dat besteld hebt? Zag op hun Twitter dat ze de eerste al hadden verstuurd ��
    Dat zou je aan ubbie moeten vragen,want ik heb het spul niet gekocht,haha.

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.940
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Mag ik vragen waar je dat besteld hebt? Zag op hun Twitter dat ze de eerste al hadden verstuurd 
    Ik was een van de eerste die ge pre orderd had, 2 flessen vue candy purple en een flesje sysreboot. Gewoon op de site van primochill zelf besteld

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Nieuwe luidsprekers gekocht.
    De kleine vind het ook mooi,haha.wp_20171123_18_01_16_pro.jpg

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    En een nieuwe reciever gekocht.wp_20171125_13_02_21_pro.jpg

Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.940
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    2 weken terug mijn rijbewijs behaald en sinds vandaag een trotse eigenaar van een mk2 golf uit 1988. Op de modlijst staan nieuwe bumpers, en wielen tot nu toe.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    4.265
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Gefeliciteerd met je roze kaartje
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Junior Member kwieri1985 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    gefeliciteerd met rijbewijs. Mijne ondertussen bijna 10j en weet nog goed hoe ik me voelde, die dag dat ik eindelijk vast rijbewijs had.

zelf 3x mogen meemaken (oktober 2008 B, Juni 2009 C, en in Maart 2010 D-rijbewijs)
    Zou graag nog mijn klinkers erbij nemen (A moto en E oplegger), maar kost direct zoveel he...

(nu ja, waar dit forum over gaat kost natuurlijk ook direct veel voor wat het meestal maar is :-) relatief zelfs meer, maar het leven is niet enkel geld verdienen of zorgen dat je meer kan verdienen)

Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.940
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwieri1985 Bekijk Berichten
    gefeliciteerd met rijbewijs. Mijne ondertussen bijna 10j en weet nog goed hoe ik me voelde, die dag dat ik eindelijk vast rijbewijs had.

zelf 3x mogen meemaken (oktober 2008 B, Juni 2009 C, en in Maart 2010 D-rijbewijs)
    Zou graag nog mijn klinkers erbij nemen (A moto en E oplegger), maar kost direct zoveel he...

(nu ja, waar dit forum over gaat kost natuurlijk ook direct veel voor wat het meestal maar is :-) relatief zelfs meer, maar het leven is niet enkel geld verdienen of zorgen dat je meer kan verdienen)
    Voor volgend jaar staan A en E in de planning aangezien nu het geld op is en klote seizoenen bezig zijn heb ik daar op het moment niet veel zin in

iSP
    iSP is offline.
    Senior Member iSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to alliSP is a name known to all iSP's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Jun-11
    Credits
    1.227
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Oud passief atom bordje met pci-e voor mijn projectje.
    Nu nog een geschikt klein kastje erbij vinden... de kast die ik eigenlijk bedoeld had ging mis, verkeerd beschreven in v&a
    Laatst gewijzigd door iSP; 28-11-17 om 15:54.

iSP
    iSP is offline.
    Ingeschreven
    Sun 19-Jun-11
    Credits
    1.227
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Een silverstone sg13q als server case
    Niet de case die ik graag wilde want te groot, maar gevalletje je moet kopen wat beschikbaar is
    Nu moet ik een of ander plankensysteem gaan maken om deze in een hoek te monteren waar eigenlijk geen budget voor is.

Nadat de server draait kan fase 2 beginnen, wat nog een super lastig klusje wordt door gebrek aan onderdelen op de markt atm.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    6.025
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Hen een nieuw setje "moeten" aanschaffen omdat mijn oude moederbord het had begeven. Nieuw DDR3 bordje vond ik zonde van het geld, mede omdat ik eigenlijk over een half jaartje wilde upgraden. Dus dan maar nieuwe generatie CPU met bijbehorende RAM en Bord.....

* ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    * Intel 8700K
    * 16GB Corsair Vengeance 3200MHz

img_20171128_194515.jpg
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

iSP
    iSP is offline.
    Ingeschreven
    Sun 19-Jun-11
    Credits
    1.227
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

En de voeding voor mijn server, nu is ie compleet
    Had de keus tussen 80 en 160, heb voor een tientje watt () meer power gepakt.
    Dit is een laptop style voeding die op de meegetelde atx backplate kan en een pico psu of een itx plankje direct aangesloten kan worden.
    En dat alles fanless. Dus het totaal is een stille atom server... niet het snelste maar krap aan binnen het budget van 150 euro totaal.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten