+ Plaats een Reactie
Pagina 710 van de 717 EersteEerste ... 210610660700708709710711712 ... LaatsteLaatste
Resultaten 14.181 tot 14.200 van de 14333

Onderwerp: Wat heb jij net gekocht/gekregen??

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.559
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    haha, even wachten wat hightower ervan vind
    Ik vind het geweldig,moet toch iemand zijn die msi spulletjes koopt.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114

Ik ga een casemod/mini virtuele flipperkast bouwen van plexiglas, dit 24" schermpje net besteld en komt erin als speelveld beeldscherm.
    Hardware wordt uiteraard watergekoeld, zodra ik wat concreets heb, maak ik een buildlog aan

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.315
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    Een flipperkast in een beeldscherm?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Een flipperkast in een beeldscherm?
    Jazeker! Ik heb een topic aangemaakt voor meer info:
    Nieuwe forum categorie voor virtueel flipperen :)

Hier een voorbeeld van een flipperkast in een beeldscherm met een echte flipperkast ernaast:

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    1.663
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    whatsapp-image-2017-05-18-19.45.33.jpeg

nieuwe muis kan die andere muis aan de laptop ;-)
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Ik heb een Ikea Markus bureaustoel gekregen
    Eindelijk af van die onergonomische stoel, en nu een lekker zittende nieuwe stoel
    Pas ook onder m'n keyboard tray, dus kan ik dichterbij het toetsenbord zitten
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    1.672
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    25

Eindelijk kunnen ophalen.

Salutato Punto. Gaat je goed in de Oostblok landen
    Hellloooo Kia Pro Cee'd!
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 2x8GB 1866MHz - MSI R9 280X OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung 840 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    TFC Admiral 360 + Corsair SP120 [3x] - MCP655/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Swiftech MCW82.2

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Nieuw tobo'tje gisteren binnengekregen

img_20170527_115444.jpg

Gebruik de RGB functie eigenlijk niet, kleur staat nu normaal op donkeroranje/bruin, want m'n ogen doen er pijn van

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.296
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Wat een kek toetsenbord, geen spijt dat je geen numpad hebt?
    Je gaat 't volgens mij pas missen als je snel een paar nummers moet tikken

Anyhow, mooi toetsenbord

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bekijk Berichten
    Wat een kek toetsenbord, geen spijt dat je geen numpad hebt?
    Je gaat 't volgens mij pas missen als je snel een paar nummers moet tikken

Anyhow, mooi toetsenbord
    Hihi, ja jammer dat ik geen numpad heb, maar daar hebben we AliExpress voor, heb een draadloze numpad besteld
    Vind het ook zonde dat er geen macro toetsen op zitten, die mis ik wel.
    Kon het tobo niet laten liggen voor 35€, en die prijs voor een mechanische ramplank vind ik echt wel nog meevallen

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.296
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Haha nice, voor 35 euro had ik em ook gehaald inderdaad

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Vandaag een deel van m'n maandelijkse AliExpress haul binnen gekregen
    Bestaat uit:
    - 2x secrid (ripoff) kaarthouders, kwaliteit valt echt nog goed mee, kaarten blijven mooi zitten in de houder
    - numpad als toevoeging op de G410, draadloos, maar ik ben nu het mechanische gewend, en dat ding typt raar
    - 22mm stalen horlogesluiting (hier heb ik de mist in gegaan omdat het voor stalen banden is en niet lederen)
    - Galaxy S6 case voor vader, hij is er superblij mee

Nu nog wachten op de horlogebandjes, geldclip en micro HDMI naar HDMI converters

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Tweedehandse LG 19" (5:4) scherm gekocht voor in de backbox van mijn vpin kastje

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.296
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Eerste eigen auto (:

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.559
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Vorige week een nieuwe tv gekocht.

Senior Member gorky has a spectacular aura aboutgorky has a spectacular aura aboutgorky has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sat 18-Oct-14
    Credits
    2.591
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6

een nieuwe monitor

img_20170526_203327.jpgimg_20170531_155920.jpg

ik een nieuwe monitor

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Nieuwe actioncam besteld
    Ben het zat om alleen windgeluid te krijgen op m'n filmpjes, dus heb ik een nieuwe cam besteld met mic input. Kan ik misschien brabbelen in de camera dan alleen saaie rechtdoor filmpjes maken voor Youtube met windgeluid.
    't is een Sony HDR AS 300 R(1080P). Normaal 500€, besteld op coolblue voor 300. Kon 'm zo niet laten liggen, want als ik een GoPro Hero 5 Session koop, dan ben ik minstens nog 100€ extra kwijt aan accessoires
    Heb ik dan nog de oude Sony HDR AZ1 over voor een multicam setup

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.559
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Nieuwe actioncam besteld
    Ben het zat om alleen windgeluid te krijgen op m'n filmpjes, dus heb ik een nieuwe cam besteld met mic input. Kan ik misschien brabbelen in de camera dan alleen saaie rechtdoor filmpjes maken voor Youtube met windgeluid.
    't is een Sony HDR AS 300 R(1080P). Normaal 500€, besteld op coolblue voor 300. Kon 'm zo niet laten liggen, want als ik een GoPro Hero 5 Session koop, dan ben ik minstens nog 100€ extra kwijt aan accessoires
    Heb ik dan nog de oude Sony HDR AZ1 over voor een multicam setup
    Maak toch eens foto's me jonge!!

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.037
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    @Hightower: zal wel morgen uploaden, want heb het besteld, normaal komt ie morgen aan

Hopla!
    Laatst gewijzigd door CDA441; 08-06-17 om 20:13.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    25.696
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Dan post je pas wanneer je een foto ervan hebt, anders ga je dubbel posten

+ Plaats een Reactie