Dutchie Junior Member 5 januari 2009 #1 Vertel hier wat je net hebt gekocht, zin en onzin. e.v.t. met foto. Dus dan zal ik zelf ook maar beginnen; Dvd van de Lama's Superhelden.
Vertel hier wat je net hebt gekocht, zin en onzin. e.v.t. met foto. Dus dan zal ik zelf ook maar beginnen; Dvd van de Lama's Superhelden.
Freddy Administrator Forumleiding 5 januari 2009 #2 Laatste wat ik heb gekocht is dit: Laatst bewerkt: 18 september 2019
Freddy Administrator Forumleiding 5 januari 2009 #5 Ja (heb geen xbox 360/ps 3). Speel bijna alles op PC, behalve Capcom vs SNK (op oude xbox)
V vincent Gouden member 5 januari 2009 #6 Net gekocht: Bosch c.v ketel met 8 radiatoren. Lol waarom dit posten
Dutchie Junior Member 5 januari 2009 #7 micronD9 zei: Net gekocht: Bosch c.v ketel met 8 radiatoren. Lol waarom dit posten Klik om te vergroten... omdat ik 10000 credits aan het sparen ben en dacht dat je ook credits kreeg als je een onderwerp aanmaakt en mensen erop posten enzo,:woot maar volgens mij werkt het niet echt :043::043:
micronD9 zei: Net gekocht: Bosch c.v ketel met 8 radiatoren. Lol waarom dit posten Klik om te vergroten... omdat ik 10000 credits aan het sparen ben en dacht dat je ook credits kreeg als je een onderwerp aanmaakt en mensen erop posten enzo,:woot maar volgens mij werkt het niet echt :043::043:
Dutchie Junior Member 5 januari 2009 #9 micronD9 zei: ik heb je 1000 credit,s gegeven:003: Klik om te vergroten... zozo jij bent aardig :038::038::038::038: bedankt !!
micronD9 zei: ik heb je 1000 credit,s gegeven:003: Klik om te vergroten... zozo jij bent aardig :038::038::038::038: bedankt !!
Source Mr. Grillmeister 7 januari 2009 #11 Je krijgt 2 credits voor elke post in jouw topic En ik wil ook wel 1000 credits Kan ik loon van credits voor Xelation afbetalen XD :044:
Je krijgt 2 credits voor elke post in jouw topic En ik wil ook wel 1000 credits Kan ik loon van credits voor Xelation afbetalen XD :044:
Dutchie Junior Member 7 januari 2009 #12 zoals je kan lezen in : Sorry, but you cannot afford..............topic snap ik er nog geen hout van. Staat ook nergens goed bescreven hier. btw ik heb vandaag niks gekocht :082:
zoals je kan lezen in : Sorry, but you cannot afford..............topic snap ik er nog geen hout van. Staat ook nergens goed bescreven hier. btw ik heb vandaag niks gekocht :082:
dopestuff Moderator Forumleiding 7 januari 2009 #13 ik heb vandaag niets gekocht maar ga morgen effe hetvolgende halen
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 7 januari 2009 #16 Het boek: Bestekken in de grond-, water- en wegenbouw er gaat te veel geld naar de studie dat merk ik nu al, weer 55 ballen lichter
Het boek: Bestekken in de grond-, water- en wegenbouw er gaat te veel geld naar de studie dat merk ik nu al, weer 55 ballen lichter
Dutchie Junior Member 7 januari 2009 #18 dopestuff zei: ik heb vandaag niets gekocht maar ga morgen effe hetvolgende halen Klik om te vergroten... oef iemand gaat doktertje spelen :icon_surprised:
dopestuff zei: ik heb vandaag niets gekocht maar ga morgen effe hetvolgende halen Klik om te vergroten... oef iemand gaat doktertje spelen :icon_surprised:
stravinski Oc-en is a way of life 7 januari 2009 #19 ik heb vandaag niks gekocht maar gisteren heb ik even een 1TB schijf gekocht:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 7 januari 2009 #20 Dutchie zei: oef iemand gaat doktertje spelen :icon_surprised: Klik om te vergroten... Dokkertje met oorpluggen Fijne dokter heb je dan. "Dokter ik heb jeuk op m'n u weet wel wat" Oke, doe uw broek maar uit en doe maar bukken
Dutchie zei: oef iemand gaat doktertje spelen :icon_surprised: Klik om te vergroten... Dokkertje met oorpluggen Fijne dokter heb je dan. "Dokter ik heb jeuk op m'n u weet wel wat" Oke, doe uw broek maar uit en doe maar bukken