Laatst gewijzigd door Cygnitr0n; 31-01-12 om 10:48.
Mijn stoel was aan vervanging toe, dus
Zelfde als mn vorige, maar mooi oranje ipv zwart.
Ik zie daar toch echt een kleur die meer naar het rood neigt te gaan :'D
En dan is mijn scherm nog wel gekalibreert :'D
Help Save Lives Join World Community Grid!
MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650
Ja idd, heb het hier ook op mn scherm, calibrated enzo maar in real life is ie toch echt orange![]()
heb hier zelf de zwarte staan maar waarom die oranje? hou je zoveel van die kleur?
vandaag was de GLS man weer blij me te zien of misschien niet moest uit zijn warme bus komen XD
![]()
van de kleuren die ik kon kiezen vond ik de oranje het mooist, ook is de zitting en rugleuning van stof ipv leer, en jah da is ook wel lekker.
2 weken Bali op bezoek bij een familielid met dit "optrekje"
Julia's Bali
Help Save Lives Join World Community Grid!
MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650
Mortal Kombat Kollection voor op de pc:
Ergste is dat ik na 15 jaar ofzow veel combo's nog weet.
Daar zijn mijn jeugdherinneringen dus...
![]()
Om lekker binnen op de bank de kou te ontwijken.

*ding-dong*
![]()

Vandaag de bevestiging gehad dat er weer een pakketje met leuke spulletjes onderweg is. Dus even de nodige meuk gehaald om een grote schoonmaak te kunnen doen en daarna kan ik m`n loop gaan veranderen. Die kan ik zonder de schoonmaak ook doen natuurlijk, maar door de verandering van loop moet alles uit elkaar dus kan er ook wel ff een schoonmaakbeurtje plaats vinden
De tip van azijn van l3p ga ik ook maar eens (uit) proberen, dus tnx l3p voor de tip!
Het setje schroevendraaiers lag in "de grabbelbak" voor weinig en bezit een aantal torx schroevendraaiers die wel eens van pas kunnen komen en die ik nog niet had dus die kon ik niet laten liggen
Das een dure lollie geweest dan!![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"