Ik krijg morgen de sleutel van een leuk schooltje in Overschie waar ik als huizenoppasser zal gaan wonen. Voor het eerst me ouderlijk huis verlaten.
![]()
Ik krijg morgen de sleutel van een leuk schooltje in Overschie waar ik als huizenoppasser zal gaan wonen. Voor het eerst me ouderlijk huis verlaten.
![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PC:
CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
mobo:Asus P7P55D EVO
GPU: Sapphire Radeon 5850
RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
Case:Project Piédestal

Wonen in een school...
Ergste nachtmerrie van elke tiener gok ik zo![]()
Niet echt. 8 lokalen voor 4 van ons, volledig losstaand gebouw, en we betalen 185 per maand inclusief gas, elektra en water. We maken van 1 lokaal een lekker klushok, en we willen waarschijnlijk ook nog ergens een projector neerpleuren voor films. Ow, en degene die een vriendin heeft kan zeggen dat ie het heeft gedaan in de kamer van de directeur
.
PC:

Dat is idd een erg goede deal![]()
EagleTac P20A2 Mark II
wat een geweldig ding![]()
(heb hem nog niet in het donker gezien, maar wat ik wel denk is dat dit dual AA lampje de maglite's allemaal verslaat)
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Help Save Lives Join World Community Grid!
MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650
Lijkt me niet dat het een kraakpand is..
Find the answer in music.
Anti-kraak betekent juist dat een leegstand pand GEEN kraakpand word.
Dan zetten ze er bewoners in tegen een klein huur bedrag.
Inkomsten voor de gemeente en geen kraakpand erbij.
Oops![]()
don't blame me
Als ik anti-kraak gebruik doet de verzekering moeilijk. Huizenopasser of tijdelijke huurder zijn mooiere woorden.
Vandaag de sleutels gekregen. En het pand is... ENORM.
We hebben ongeveer 2000 vierkante meter, en zitten er met z'n 4en. Ik heb al meteen een werkhok geclaimd, zodat ik lekker kan klussen aan me pc. Ik zit met 4 andere hardware-nerds, dus ik hoop echt keihard dat er nog iets van me studie komt XD.
Mooiste is ook dat er kabel ligt, en dat UPC daar levert. Dus gaan we lekker 90Mbps internet en digitale tv nemen. Kosten? 20 euro p.p.
.
![]()
Laatst gewijzigd door Alex; 03-09-10 om 22:55.
PC:

pakje Gaulloises
I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6
- What a Mesh!!! Buildlog -
en
Komen bij de kijkshop vandaan. Dat is écht zo voordelig. bij een webshop betaal je voor die van versace 69 euro, en die van gucci 36.
Wat heb ik betaald? Versace: €36,- Gucci:€24,-
Philips HX7990
&
Microsoft XBox 360 Wireless Controller for Windows.
Help Save Lives Join World Community Grid!
MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650
Dat hebben ze hier bij ons in leeuwarden ook. Woont ook een maatje van me op de gehele bovenetage (met gymzaal )![]()
PC:
Vandaag kwam de postbode weer een pakje brengen:
Dat zal er toch niet inzitten toch??
Stevig verpakt, zoals altijd.
Wat snoepjes erbij, 2 casebadges (thanx Freddy) en de standaard reclame spulletjes erbij.
De Koolance HDD WC block, model HD-60. Dual hard drive, Low-Profile.
Schroefjes en een soort van 2 componenten pasta.
Een mount plaatje voor 1 harde schijf. Blijkbaar moet je dus voor het monteren van een tweede harde schijf een extra mount aanschaffen. Het plaatje glimt behoorlijk.
Maar ow jee... het block zelf glimt veel minder en er zitten zelfs oppervlakkige krassen op (zat ook geen beschermfolie op).
Iets wat je gewoonweg niet verwacht van een product van 55 euro exclusief verzendkosten.
Ook hier, het is gewoonweg niet netjes gedaan. De machinale krassen zie je behoorlijk goed zitten, het lijkt net een LP (vooral zichtbaar na klikken op het plaatje). Echt heel slecht.
Tevens, dit blok is niet te gebruiken met fittingen met normale schroefdraad. Enkel met korte schroefdraad of met spacers (weer meer centen). Tevens, de doos vermeldt Dual hard drive... maar hiervoor moet je nog eens 11 euro voor betalen. Waarbij je dus in totaal minimaal 66 euro kwijt ben als je het wilt gaan gebruiken voor 2 schijven.
Overigens heeft Freddy nu het in dikgedrukt geplaatst dat je een second kit moet hebben. Maar vind dat dat er gewoon bij moet zitten als je een Dual Hard drive block koopt.