+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Site] Alternize.nl

Member Companion is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 27-Nov-11
    Reputatie Macht
    1

[Site] Alternize.nl

Ik heb me de laatste maanden suf zitten te mailen en te programmeren aan me site en het leek me wel leuk om het met highflow te delen wat het daad werkelijk is.

De site zijn concept:
    Vroeger had je veel sites zoals vampirefreaks en alternative-city en onder andere de half dooie blackbunny.
    Door een verdraaiing in met de social media heb ik websoftware gevonden en aangepast om een hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk).

Het concept is een socialmedia/profiel site waar lotgenoten elkaar kunnen treffen voor: Delen (Muziek/Kennnis/what ever), Vriendschap, Meetings en Daten.

De site staat op me server onder het domein naam: Alternize - Waar alternatief normaal is! - social networking

Misschien dat jullie er ook wat mee kunnen.

Indien dit soord posts niet zijn toegestaan slotje er op > Pullebak en stuur me ff een PM.

Groetjes,
    Companion

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    site is lekker snel dus een pluspunt
    maar deze software is imho freeware open source
    mijn vraag is dan wat is jou inzet in het programmeren hierin geweest?
    laoyout is netjes ,denk dat dit jou inbreng is geweest.

werkelijk alles maar dan ook alles is Engels is weer minder ,daar je voornamelijk gericht bent op Nederlandse markt neem ik aan
    afgaande op je slogan Alternize - Waar alternatief normaal is!

en je bent flink bezig met mensen werven lol
    je laat een aardig spoor achter Google

en gaming heeft niks van doen met alternatievelingen
    bf3 addictive

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Ingeschreven
    Sun 27-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Ik ben nog hard bezig om die 148 bestanden te vertalen lokaal hiero, voornamelijk programmering wat ik hier in heb gedaan is optimalisatie van SEO en database gebeuren en helaas staat er in die gebeuren "-socialmedia" wat ik nog weg moet vegen. Verder is er een andere template in ontwikkeling die hem gaat vervangen persoonlijk heb ik iets van 'het is goed zo alleen de vertaling nog' en natuurlijk de promotie etc. Ik ga zowiezo de site zo spoedig mogelijk in het nederlands vertalen etc. Alleen het is een beetje veel werk voor in je eentje :')

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    hmm kan zijn ,maar had je niet beter eerst je site op orde moeten hebben ,en daarna pas openbaar maken ?want je bent al een tijdje bezig met reclame maken zie ik .

en waarom vertalen ,wil je het wiel opnieuw gaan uitvinden ?
    Nederlands (dutch nl-NL) language pack 1.1.1 + Nederlandstalige vertaling voor forum gedeelte ,scheelt weer een bergje werk
    suc6

ps je had beter vbulletin kunnen nemen ,veel beter ,spam spam spam
    Laatst gewijzigd door corecrusher; 16-01-12 om 15:05. Reden: typo,s

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    "hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk)."

lololololololololololololp

Het nut van dit concept ontgaat mij totaal. Deze mensen vinden zichzelf anders, als ze dan hyves achtige praktijken gaan beoefenen dan zijn ze niet meer anders.
    Laatst gewijzigd door The_Saviour#; 16-01-12 om 17:54.
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Ingeschreven
    Sun 27-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Saviour# Bekijk Berichten
    "hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk)."

lololololololololololololp

Het nut van dit concept ontgaat mij totaal. Deze mensen vinden zichzelf anders, als ze dan hyves achtige praktijken gaan beoefenen dan zijn ze niet meer anders.
    Vroega had je geen Hyves/FaceBook/Twitter

En het gaat om die tijden

en jullie hebben zelf partyflock
    Laatst gewijzigd door Companion; 16-01-12 om 21:08.

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    Partyflock heb ik alleen voor tips voor producen .
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Ingeschreven
    Sun 27-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Saviour# Bekijk Berichten
    Partyflock heb ik alleen voor tips voor producen .
    Maakt niet uit, jij maakt een bepaalde groep mensen belachelijk met je gedrag terwijl je er zelf aan mee doet via andere culturen

Lets get on topic now!

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten