Die man he![]()

Die man he![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Hij is weer terug? Serieus wat een loser. Ik ga er niet raar van opkijken dat ie dit eens bij de verkeerde flikt.
Laatst gewijzigd door Xelation; 21-04-11 om 10:17.
Pc.:
Lian li v2100B - I7 875K @ 4.0Ghz @ 1.196v - Asus maximus III Extreme - 2x 2GB 2008Mhz @ 9-9-9-24 -
480GTX - Enermax revolution 1250Watt - ocz vertex 2 60 GB - 150GB WD 15000rpm Raptor
Koeling.:
Feser 480 - Laing D5 pomp + Ek top -
Iandh Stealth Reservoir 175mm - veelst veel fittingen - Swiftech Apogee XT - EK-FC480 GTX - Acetal + Nickel - Koolance MB-ASM3E
Fans.: 2x Noctua 120MM NF-P12 1300RPM - Enermax 120MM Apollish RED 1700RPM - NOISEBLOCKER 120MM NB-BlackSilentPRO PL-1

Blijkbaar dus een lucratieve business...en een teken dat eventuele aangiftes tegen die man toch best hard gefaald hebben
Maarjah op internet hoeft natuurlijk niemand te zijn die zegt dat die is!
Aangifte doen tegen dit soort dingen loopt 9 van de 10x uit op niets.
Valt weinig te doen tegen dit soort volk.
Je hebt meer aan het rond vertellen over deze persoon zodat mensen er niet intrappen dan aangifte doen bij de politie.
Ik check de verkoper voortaan ook 3x voordat ik akkoord ga. Ben 1x bijna opgelicht en weet hoe het voelt dus wil dat nooit meer.
Ik zou iig wel een keer bij die oplichter langs gaan, gewoon voor de lol.
Aparte topic erover:
De Nederlands rechtstaat, wat vind je ervan?![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
freddy :het geld terug trekken word door de storter zelf gedaan, bij je paypal heb je 48uur om dit te doen.
dus het is moedwillig gedaan.
Ik heb 34 berichten verwijderd..
Hopelijk kan er nu normaal gediscussieerd worden
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!