+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Interieur tips gewenst!

Member Aran is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 12-Jun-11
    Reputatie Macht
    1

Interieur tips gewenst!

Jaja ik weet het, dit is een gamersforum
    Maar ik heb geen flauw idee waar ik dit soort dingen kan vinden, dus ik dacht 'hey, ik vraag het hier gewoon, en hoop dat ze me niet gaan uitlachen!'

Het zit zo: Hoogstwaarschijnlijk gaan we verhuizen. Dat is allemaal mooi en aardig, maar daar ligt een lichte laminaatvloer in. zo iets. Gezien ik geen zin heb om dat eruit te slope en mijn zuur verdiende geld in iets anders te stoppen dan mijn pc (), blijft deze liggen. Nu is het echter wel de bedoeling dat er donkere meubels in komen in de trant van deze.. Ik ben echter zo slecht in visualiseren... dat ik niet weet a)of dit uberhaupt ergens op lijkt en b) welke kleuren de muren dan moeten zijn Er zitten hier genoeg mensen bij die goed cases kunnen modden, en dit is toch eigenlijk precies hetzelfde? Alleen dan op een wat grotere schaal dus: tips! (en plaatjessss)

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Dit is een algemene PC community, met als hoofdhobby waterkoeling en modding.

Gaming is voor erbij, Daarintegen helpen doen we altijd graag, elke vraag in de richting van pc's is welkom !

Dit is dan wel een woonkamer vraagje, maar tjha

Ik hou persoonlijk van het omgekeerde, donkere/zwarte ondervloer, met lichte houtkleuren erboven
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Sun 12-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Ik snap het, doelde vooral op het verschil tussen pc en woonkamer, dat toch wel de overhand heeft

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Ik hou ook meer van donkere vloeren en wat lichtere meubels haha

Maar wat jij nu in gedachten hebt kan volgens mij prima, beetje veel contrast, maar dat kan juist heel mooi zijn

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Plaatje van het parket doet het niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
    Ik zou juist twee verschillende kleuren implementeren omdat je dan wat contrast creëert.
    Zo heb ik van dat Ikea zwart-houten meubilair, en een licht grijs/blauwige vloerbekleding.
    Het geheel is in evenwicht maar er is ook contrast, het hoeft niet zo allemaal uniform te zijn als een ziekenhuis kamer

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of light JW.'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Reputatie Macht
    6
    Zo'n kleur vloer heb ik ook, met daarop donkere meubels.

Verder in de woonkamer, 3x witte muur en 1x paars (ja, je leest t goed!), grijze eetkamerstoelen en zwart/grijze stoel en bank.
    Slaapkamer 3x leverkleurige muur en 1x multi kleur behang (ecru, bruin en lever), bruine vloerbedekking en gordijnen en witte meubels.

Ingeschreven
    Sun 12-Jun-11
    Reputatie Macht
    1
    Mja we zitten te denken aan wat lichtere kleuren en een muur een wat donkerdere kleur te geven. Koop is gistere besloten.. en overdracht moet voor 1 januari plaats vinden, dus we gaan proberen voor oud en nieuw over te zijn en dan te bedenken dat ik mid-toetsen heb zo, 4 verjaardagen moet meemaken en kerst eraan komt hoef me niet te vervele

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten