Dat lijkt me een beter idee![]()
Dat lijkt me een beter idee![]()
Add more fuel to the FIRE!!!

ik denk dat er een: meer mensen dan willen en twee; er zullen dan iets meer mensen zijn met auto's.. althans wie weet.. ;p
Hoop dan ook gewoon begin zomer en niet begin lente ofzo![]()
Dan hoop ik iig ook wat meer aan de wagen gedaan te hebben![]()

Wordt dan begin of midden zomer
Van de winter ben ik van plan om hard te gaan werken om extra centen op mijn rekening te krijgen zodat ik nog wat leuke dingen kan doen met me auto![]()
Je bent niet de enige die dat van plan is
Ik heb helaas wat dingen wat ik nog met de motor van plan ben en nog compleet wide bodykitje erop en over spuiten en velgen enz![]()
Jongens we gaan toch geen kermis van maken he met wide bodykits enzo![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

Uuhh niet echt! Standaard is vaak het mooistDikke velgen er onder en verlagen vind ik prima kunnen.
Ow vergeet niet de dikke uitlaat pijp er onder![]()

Nieuw setje velgen maandag ophalen dus hup!
Met getrokken bandjes : 165-50-16, En dan auto op zijn allererererererer laagste
iris zei ja, komt wel goed duswil de auto een circuit uiterlijk geven voor zomer 2012!
Enigste nadeel aan velgen zijn pekel schade, maar met verafbijt hebben we dat zo gefixt![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Daarom dat ik gelijk voor ddeze velgen ben gegaan![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Als we toch over velgen hebbenWat heb je nodig om velgen op te knappen? Bij mijn velgen komt het verf er af en wil ze zelf helemaal op knappen.
Heb alleen totaal geen idee hoe dat moetIemand tips wat ik precies nodig heb en hoe het moet?
Alvast bedankt![]()

Lees dit eens over
Toon onderwerp - HOW TO --> Velgen opknappen | Civic Club Holland
Mayhem

Mothers polijst pasta!
![]()
Mayhem