+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 97

Onderwerp: HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15

HighFlow Car Meeting - 9 oktober 2011

Yo heren en dames!,

Hier een daar hoorde ik al leden roepen dat er een HighFlow Car Meeting zou moeten komen. Nou bij deze wil ik het gaan organiseren.

Mijn gedachten gingen uit naar zondag 9 oktober 2011.

Deze datum staat niet vast, dus als zich er teveel mensen melden dat zij niet kunnen komen, dan kunnen wij altijd de datum nog verplaatsen.

De locatie?

Ik zat te denken bij het AC Restaurant aan de A27.

Tijdstip?
    Uurtje of 12:00.

Zie jullie hopelijk op zondag 9 oktober!!

Gr,

Wouter.

De gene die komen:

Wouter
    Stn AKA Stijn
    Quadcore (nu nog na datum aanpassing?)
    Laatst gewijzigd door Wouter; 03-10-11 om 23:20.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

stn
    stn is offline.
    the best gaylord :) stn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura about stn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    Hahah nice. Count me in.
    En over de locatie, prima locatie lekker centraal in Nederland en vaste plaats voor automeetings. Je hebt kans dat er dan meerdere clubs daar aanwezig zijn.

* hoopt stiekem dat Renato gaat komen *
    Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    media: Wegnummers Duitsland hard rijden zonder snelheidslimiet: Gas open in Duitsland

Ik zal er zelf niet bij zijn, maar even vast een waarschuwing: Zorg dat je snelheid eruit is voordat je weer terug in NL bent. Vaak zijn er snelheidsbeperkingen bij de grens (heb al een keer 80 en 100 gezien) en staan er geregeld flitsers net na de grensovergang.

Zelf ga ik via de A77 de A57 op richting Goch. Is een flink stuk zonder limiet. Snelste erop gehaald was 239 op de teller. De laatste tijd niet meer geweest, heeft ook geen nut met een Alto .

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Leuk idee, jammer genoeg heb ik alleen een fiets...
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Senior Member DunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 22-Jul-10
    Reputatie Macht
    4
    Mooie idee!

Ik heb alleen een fiets.. en een auto zonder rijbewijs.. dus dat wordt het niet helaas..

Veel plezier voor de mannen die wel gaan!

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    Ik ga aankomende Zaterdag waarschijnlijk een auto kopen.
    Wil best mee. Alleen ik zie mijzelf er al met 170/180 er achteraan tuffen.

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Helaas staat 8 okt al helemaal vol geboekt bij mij

Veel plezier iig voor de gene die gaan.
    Add more fuel to the FIRE!!!

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold Xelation's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DunceDict Bekijk Berichten
    ...en een auto zonder rijbewijs..
    Yes eindelijk iemand gevonden in dezelfde situatie, ik ben niet langer meer alleeeeeen
    HARDWARE
    Apple
    : Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB

PERIPHERALS

M-Audio: Studiophile BX8 D2
    Apple: Cinema Display LED 27"

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Impulse Bekijk Berichten
    Helaas staat 8 okt al helemaal vol geboekt bij mij

Veel plezier iig voor de gene die gaan.
    Het is nog steeds mogelijk om de datum aan te passen. Wil quadcore aka renato er heel graag bij hebben Moet zijn mooie mini een keer in het echt zien
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Senior Member DunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura aboutDunceDict has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 22-Jul-10
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xelation Bekijk Berichten
    Yes eindelijk iemand gevonden in dezelfde situatie, ik ben niet langer meer alleeeeeen
    dan kunnen wij heel goed met elkaar overweg

In oktober hoop ik er wel verandering in te hebben (12 oktober tussentijdse toets) dus! wie weet ergens eind oktober dat ik me rijbewijs heb.. xD

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Het is nog steeds mogelijk om de datum aan te passen. Wil quadcore aka renato er heel graag bij hebben Moet zijn mooie mini een keer in het echt zien
    Dan lees ik het vanzelf hier wel.
    Weet wel dat okt voor mij een drukke maand is dus moet even kijken
    De 8ste word em sowieso niet voor mij.

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    Iemand al is naar duitsland geweest? Ik heb namelijk geen flauw idee waar je onbeperkte snelheid hebt. Graag even een PM sturen hoe en waar dat kan. Dan kan ik een routen plannen voor 8 oktober. Alvast bedankt!
    Als jij bij Arnhem de grens over gaat kan je bijna tot aan Duisburg vol gas rijden.
    Ga je in Duisburg lekker eten. en rij je weer terug.

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Leuk zo'n Car-meeting, maar realiseer je wel als je in Duitsland gaat toeren dat je dan wel zeker wilt zijn van je auto.

De maximale snelheid in Duitsland is 130km/h (jah ook op zogenaamde "geen limiet' stukken), want als je boven die snelheid gaat en mocht er iets gebeuren dan heb je gedram met de verzekeringen. Je kunt dan nog steeds veroordeeld worden, omdat je achter op die plotseling inhalende bestuurder klapte...des te harder des te meer verantwoordelijkheden krijg je.

Voor de rest wil ik de boel niet bederven, maar het is ook zo lullig om hier te lezen dat één van jullie er een minder leuke ervaring aan over houdt

stn
    stn is offline.
    the best gaylord :) stn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura about stn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    Weten we ook wel. Maar daar mag het! En denk dat Wouter ook wel weet waar die aan begint en ik heb het ook al zo vaak gedaan.
    Gewoon lekker ff gassen !
    Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Jah, maar waarom dan niet meteen doorsteken naar de Nurburgring?
    Gigantische topsnelheden halen op de openbare weg vindt ik persoonlijk niks (te veel risico), maar eens lekker vrij rijden op de Nurburgring/Zolder/Spa Francorchamps is toch veel leuker?
    Ik bedoel we hebben serieus de beste/meest historische circuits bij ons om de hoek liggen

Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Geef je er groot gelijk in.
    Wouter geeft al aan dat die wil testen wat de auto allemaal kan
    Op het circuit kan dat het beste
    En de Nurburgring ring is zeker de moeite waard om te rijden ... TRUST ME

Super Moderator Killerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really nice Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Top snelheid kan je ook Savonds in Nederland testen.
    En zoals hierboven al gezegd word is hard rijden in een rechte lijn niet belangrijk want ik denk dat niemand hier een nascar heeft die alleen maar rondjes rijdt :p

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.

stn
    stn is offline.
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    JUIST niet op het circuit rijden. Daar heb je dan weer te weinig ervaring voor en daar rijden ferrari's, porsche's ALLEZ JWZ. Die rijden je met 300 voorbij terwijl jij nog aan het optrekken bent naar de 200. En er worden niet voor niets geen GP's meer gereden op de ring.... VEEL gevaarlijke bochten.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Topsnelheid naar Duitsland? Kan hier in de avond / nacht prima om de hoek. ( Maasvlakte )

Ik ben 8 Okt vrij, hoogst waarschijnlijk wel van de partij dan!

Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stn Bekijk Berichten
    JUIST niet op het circuit rijden. Daar heb je dan weer te weinig ervaring voor en daar rijden ferrari's, porsche's ALLEZ JWZ. Die rijden je met 300 voorbij terwijl jij nog aan het optrekken bent naar de 200. En er worden niet voor niets geen GP's meer gereden op de ring.... VEEL gevaarlijke bochten.
    Dus.......240 knappen over een brekke Duitse autobahn is wel veilig?

Je hebt in het vrij rijden zat langzamere weggebruikers, JIJ moet dan alleen zorgen dat je niet in de snelle lijn zit en een beetje fatsoenlijk loopt te spiegelen. Op het circuit ben je natuurlijk ook niet verzekerd, maar dan rij ik liever op het circuit dan op de openbare weg..je weet tenslotte hoe iedereen hoort te handelen.
    Je kan altijd nog naar Zolder want dat is niet zo'n hele moeilijke baan. Nurnburgring is idd wel een tricky baan.

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten