Al naar de kapper geweest dan
Dacht trouwens dat je ergens in de 40 zat of zie je er jonger uit in het wild![]()

Al naar de kapper geweest dan
Dacht trouwens dat je ergens in de 40 zat of zie je er jonger uit in het wild![]()
foto verwijderd was grapje
Heb maar ff opgezocht wat er van mij bekend is![]()
Helemaal rechts is ik
massol
Gooeed hea![]()
q-base 2008, ik in ut wit
je zou bijna zeggen dat ik sirieus ben ...
![]()
gaaf hoor z'n radiobestuurbare vrachtwagen![]()
jup, bovenste was bij het truckstar festival in assen, waar we het hele weekend mochten feesten en demo rijden, gratis entree
Daaronder thuiswedstrijd voor mijn, en daar onder was ergens op een parkeerplaats met de andere hobby wat tegenwoordig op t circuit plaatsvind
edit, het is niet de truck die RC ishaha
Wat voor rc auto rij je dan ? foto ?
Ik heb er op dit moment 2. De eerste staat al een tijdje stil, de ander moet weer klaar gemaakt worden voor komend jaar.Daar rij ik mee op t circuit.
![]()
whahahaha, k wou het ook al zeggen, de tijd dat k met een bomber, cavello's, en aussy training rond liep, nike's eronder, kopke kaal en hakken maar, nu is jumpen....
is al even geleden voor me.
ook al effe geleden dat ik nog na de Energy ben geweest.
Jaren '90 leven nog steeds alleen dan met een raar klompendansje erbij kugh(jumpen)
@-GeenIdee die Big Foot ziet er gaaf uit
Die 2de vind ik zonder kap mooier eigenlijk![]()
dit is idd, uit 2008 ja, duitsland
jaren 90 gevoel bestaat nog wel,maar op niet veel feesten meer(zal nooit meer worden als eerst)
en niet met de mainstream hardcore van tegenwoordig
energy hall is gesloopt toch
was toch wel 1 van de locatie's vroeger.
zelf nooit meegemaakt
(foto is gemaakt in bunker 2)early hardcore, dat wel , maar of het echt zo zal zijn als vroeger...
meer hitjes parade
maar feesten zoals pandemonium zijn erg tof
Laatst gewijzigd door wijthoef; 08-01-09 om 17:09.
Dan ook maar even een foto van de organisatie van Energy lan.:023
:
Als je even de namen erbij zet, weten we bij de LAN wie we bij welke naam moeten aanspreken![]()
Mike is die rechts van het bord![]()
Help Save Lives Join World Community Grid!
MSI P67A-GD65 - I7-2600K - 8GB 1600MHz - HD5870 - Silverstone DA650