Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Direct nee, maar na een tijdje zou ik toch zeker spijt betuigen, sowieso. In de 1.5 jaar heeft hij dat nooit gedaan. De rechter vond het zelfs associaal dat hij niks van spijt toonde tijdens de zittingen, hij geloofde ook niet dat hij iets had geleerd van zijn actie. Zijn straf was trouwens niet verlaagd, hij had eerst 6 maanden voorwaardelijk, na het hoger beroep kreeg hij 3 maanden echt zitten, wat nu achteraf een lachertje blijkt te zijn als hij zich zelf moet melden.
Geloof mij, ik ben erbij geweest, ik weet hoe hij en zijn familie zich tijdens de zittingen hebben opgesteld, er was geen schijntje spijt. En dan ben je gewoon diep triest.
-
Wat niet is kan nog komen
-
Yeah right, na 2 jaar? Echt niet, zeker niet als je willens en wetens tegen je straf in gaat / het niet uit zit. Dan maakt het je geen ene malle moer uit.
Maar genoeg hierover. Let's continue!
-
Nja ik snap dat het emotioneel geladen is, ik hoop alleen dat je mijn standpunt kan begrijpen. Of je het er mee eens bent is wat anders
Forum Rechten