+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 37

Onderwerp: De club van 90

stn
    stn is offline.
    the best gaylord :) stn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura about stn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4

De club van 90

Een aantal dagen geleden hoorde ik het al op 538 en ben s'avonds maar is gaan kijken op de site.

Het is de club van 90 en hun motto is:
    - Zuinig en zen
    -Regelmatig bewust 90
    - Echte gangsters hebben geen haast

Wat mij betreft is dit juist extra gevaarlijk. Mensen worden slaperiger! Hier is nu ook al een artikel over gemaakt op autoblog : Nu nóg slaapverwekkender rijden dankzij de club van 90 - Autoblog.nl

Meteen die zelfde avond heeft iemand de club van 190 opgericht op facebook als tegenactie tegen de club van 90!

Welke zouden jullie kiezen?

Club van 90

of

Club van 190

En laat ook even weten waarom!
    Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Ik vind het ook hartstikke gevaarlijk als mensen langzaam rijden op de snelweg.
    Ik rij meestal 100 of 120 en rij zoveel mogelijk rechts.
    Soms rijdt er iemand 70 of 80 bijvoorbeeld, linkerrijbaan druk, dan schrik je je rot en flink op de rem.
    Gewoon 190 rijden, dan is er niks aan de hand

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

stn
    stn is offline.
    the best gaylord :) stn has a spectacular aura aboutstn has a spectacular aura about stn's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    Tis natuurlijk niet dat als je kiest voor 190 dat je dan 190 daarvoor moet rijden, maar anders is het gewoon niet leuk
    Mobo: Evga Classified - CPU: Intel I7-930 - MEM: Dominator GT 3 x 2 GB DDR3 2000 MHz - VID: EVGA GTX 295 - HDD1: Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80GB - HDD2: Samsung 500GB - MON1: Samsung 2443BW 24" - MON2: 22" - BEHUI: RV1000- Koeling:Waterkoeling

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Ik moest wel serieus even dik hard LOL'en bij dat plaatje van 190 "of ga fietsen".

Touché weg misbruikers, touché!

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Het zijn maximum snelheden in Nederland. Dus als iemand 90 wilt gaan rijden, dan gaat ie zijn gang maar. Je hebt tenslotte niet voor jan lul geleerd hoe je snelheid in kunt schatten.

Alleen moeten ze niet raar op staan te kijken als er een Suzuki Alto Sport met 140 (jahaa, dat haalt ie) voorbij komt knallen.

stn
    stn is offline.
    Ingeschreven
    Thu 17-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik zeg ook niet dat je het niet MAG, maar het is gewoon gevaarlijk. Als je met 90 vrachtwagen gaat inhalen en er komt iemand met 130 inhalen moet diegene wel hard remmen. En als je 90 rijd duurt het langer en word je sneller vermoeid. Je wel 90 rijden, maar het moet wel veilig blijven!

Topic polluter soppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nicesoppy is just really nice soppy's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    7
    ik heb geen problemen met mensen die 90 rijden doe het zelf ook als ik met de aanhangwagen rij, maar zoek dan gewoon een vrachtwagen op en blijf daar achter plakken.
    Dan zien mensen dat je erachter rijd en niet dichterbij de vrachtwagen komt dus dat je 90 rijd.
    succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.

http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Hoe je het ook bekijkt, het is debiel.
    De meeste ongelukken met dodelijke afloop vinden niet plaats op de autobaan of de snelweg waar hard gereden wordt. Maar in de meer bevolkte gebieden, kruispunten en dergelijke verkeerssituaties.
    Als een stel bejaarden te bang is om 120 te rijden zet je TomTom dan zo dat hij autobanen vermijdt a.u.b.
    Misschien moeten we een vijfde wiel aan hun auto's toevoegen zodat ze extra weinig kans hebben om om te vallen.

Abarth! Fryslanboy has a spectacular aura aboutFryslanboy has a spectacular aura about Fryslanboy's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Zijwieltjes
    J. Robert Oppenheimer: I am become Death, the Destoyer of Worlds

Senior Member mukkel will become famous soon enoughmukkel will become famous soon enough mukkel's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    3
    De Club van 90 lol.
    Het is al een ramp in NL dat 40% amper kan rijden.
    -Durfen niet in te halen / eindeloos links rijden / als het iets langzamer gaat rijden gelijk gevaren-licht aan / ik kan niet harder als 80 als het regent / ow een sneeuwvlok nu is het glad ... en ga maar verder. Ik erg me kappot aan dit soort volk
    Mensen ga dan GEEN auto rijden, zodat ik lekker door kan tuffen.

Gelukkig werk ik in 3 ploegen en kan ik savonds gewoon planken over de A58.
    Tot op heden nog maar 1 keer aan de kant gezet Heerlijk

Club 190 voor mij -5 dan want 185 is m'n top

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ik ben voor de 190 Behoorlijke hekel aan mensen die op de linkerbaan 100 rijden terwijl je er 120 mag.
    Heb vaak dan de nijging om te bumper kleven om duidelijk te maken dat er mensen zijn die er langs willen.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Abarth! Fryslanboy has a spectacular aura aboutFryslanboy has a spectacular aura about Fryslanboy's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Dat kan ook wel met die Impreza van jou! Heb je daar nog wat picca's van trouwens?

Ik mag hierover nog niks zeggen, nog geen fahrbewijs

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryslanboy Bekijk Berichten
    Dat kan ook wel met die Impreza van jou! Heb je daar nog wat picca's van trouwens?

Ik mag hierover nog niks zeggen, nog geen fahrbewijs
    Hahaha grapjas Heb hem hopelijk eind deze week. En daarna een dagje duitsland plannen

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Nice! Ben benieuwd!

Ach, als ik de RX7 heb, en het fahrbewijs, kan ik ook wel over 190 meepraten! Ga je voor de autobahn, of Nordschleife?

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fryslanboy Bekijk Berichten
    Nice! Ben benieuwd!

Ach, als ik de RX7 heb, en het fahrbewijs, kan ik ook wel over 190 meepraten! Ga je voor de autobahn, of Nordschleife?
    Weet ik nog niet, dat zie ik dan wel Ga niet alleen vandaar.

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Ben het wel eens met de reacties hier. Ik rij veel, erg veel voor mijn werk. Ik heb het dus redelijk afgeleerd om (veel) te hard te rijden, dat is een duurdere hobby dan waterkoeling. Soort extra belasting he, het is inderdaad opvallend dat de rijswegen (lees: snelwegen) platgeflitst worden 'wegens verkeersveiligheid' terwijl de provinciale wegen, waar VERREWEG de meeste zware en dodelijke ongelukken plaatsvinden niet. Dat komt, omdat de provincie dan wel de flitskasten moet plaatsen en betalen, maar daar niet de opbrengsten van krijgt. Puur een economische kwestie dus...

Terugkomend op rijgedrag: het valt me ook op dat er in de spits beter gereden wordt dan bijvoorbeeld op een zondag... het viel me ook weer op dat er in Duitsland over het algmeen beter gereden wordt. Heerlijk om daar op sommige stukken de cruise controll op 190 in te kunnen stellen :-)

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Flitsen en bekeuren bevorderd de rijveiligheid bij lange na niet.
    Dit is al meerdere malen aangetoond.
    Maarja altijd leuk voor de schatkist aan te vullen.

Ik kies ook voor de 190 club
    Niet dat ik het zou rijden.. ik rijd wel eens te hard maar dat nog ver binnen de grens van idioot.
    Op normale wegen max 5/10, snelweg zo'n 10/20(ligt aan de situatie)
    Binnen de bebouwde kom rijd ik niet harder dan de max aangegeven snelheid.
    Je weet nooit wanneer er zo'n kleine koter de weg op springt of wat anders.
    Add more fuel to the FIRE!!!

Junior Member CrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Reputatie Macht
    5
    ze moeten gewoon een minimumsnelheid invoeren net zoals in amerika..

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Zoals er al is in Nederland bedoel je?

Junior Member CrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the roughCrizCroz is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Thu 20-May-10
    Reputatie Macht
    5
    jah ze moeten het ook gewoon aanduiden op de snelwegen want dat zie ik nergens..
    en de minimumsnelheid mag wel even wat omhoog want minimum van 60 op de snelweg is gevaarlijk.

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten