+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nieuwe EK Koelvloeistof en introductie actie

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45

Nieuwe EK Koelvloeistof en introductie actie

EK heeft nu ook haar eigen koelvloeistof, welke wij eind deze week/begin volgende week binnen krijgen.

Als introductie actie, de eerste lading voor de helft van de prijs (op = op, daarna normale prijs).

Ze staan nu ook in ons webshop onder "weekdeal". Check hier:
    HighFlow Week Deal!, Week aanbiedingen!

EK-Ekoolant UV BLUE premix 1000mL

EK-Ekoolant UV Lime GREEN premix 1000mL

EK-Ekoolant Blood RED premix 1000mL

EK-Ekoolant CLEAR premix 1000mL
    Laatst gewijzigd door Freddy; 09-10-11 om 21:05.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    3,50 :O!

U got order!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

dsp
    dsp is offline.
    Senior Member dsp will become famous soon enoughdsp will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 12-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    is dit ook nog vanaf 22 september te bestellen voor deze prijs
    dan wil ik deze gekleurde vloeistof nog wel een kans geven (nu in 6 maanden ruim 60 euro door de gootsteen moeten doen )

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten