• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zeer tevreden, ook als het even mis gaat

Erik J

New member
10-05-13

Ik heb al meerdere malen (>10) bestellingen geplaatst bij Highflow.
De levering is bijna altijd snel en met lolly.

Helaas ging er bij de laatste levering iets mis, Ik kreeg het verkeerde type fan controller. Deze had ik niet besteld.
Ik heb direct contact opgenomen met Highflow via e-mail. Al snel had ik bericht terug dat er inderdaad iets niet helemaal goed was gegaan in het magazijn. Ik kon de fancontroller retour sturen met een RMA nummer. De kosten van het retour sturen worden bij mijn volgende bestelling gecompenseerd.

Nadat Highflow de fancontroller had ontvangen kreeg ik hierover netjes bericht en de goede fancontroller werd naar mij opgestuurd.

Dit alles heeft ongeveer 5 werkdagen geduurd en geloof me, ik heb het ook wel eens anders meegemaakt (bij een ander bedrijf, kreeg daar pas na 3 weken een RMA nummer).

Ik kan dus zeggen dat ik zeer tevreden ben over Highflow.

Erik J
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
pilotter zeer tevreden HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
A Mijn Videokaart met Arctic Cooler Accelero S1 Rev2. (Zeer Tevreden) HighFlow Testimonials / Shopreviews 33
XenoMorpH Editen errors en posten zeer langzaam HighFlow Forum 2
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
paco Heb ik een goede 4670k of een zeer goede??????????? Overclocking 8
DieHard [CLOSED]Zeer lichte game pc Gesloten 0
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
X Zeer goed ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
V Zeer snel levering HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Wederom zeer positief! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
J Tevreden maar in afwachting, verkeerde levering. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
zat0x MCP350 Pomp: Niet tevreden over de geluidsproductie Waterkoeling 15
Roel1966 Een meer dan tevreden nieuw klant ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 20
H Zéér tevreden HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
T Mijzelf ook maar introduceren - Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Verzenden met DPD nu ook mogelijk :) HighFlow Computer Cooling Shop 11
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
C [waterkoeling] advies gtx 580 sli mischien later ook cpu i7 920 d0 stepping Advies Waterkoeling Setup 18
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
XenoMorpH Past Socket 1155 ook op 1156? Waterkoeling 4
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
N Ook even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R ook de weg naar highflow gevonden Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C stel me ook nog even voor, (Richard) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Robin026 Dan komt Robin ook maar in tha house. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 82
Luculenus Waterkoelingsetje voor nu maar ook voor AMD Bulldozer. Advies Waterkoeling Setup 9
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
S [IN-ACTIVE] cpu q9550 (hoger/sneller mag ook) s775 ruilen! Gevonden 6
M Bij zwaar overklokken, moederbord ook waterkoelen? Waterkoeling 2
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
A Ook ik heb mijn weg gevonden........ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
stuiter viper zwolle EK Supreme Plexi, kan die ook op 1156? Cases en Modding 4
M5rvii zal mij ook maar even voor stellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
N Ik stel me ook maar even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
E hey stel me ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
C Past een AM2 cooler ook op AM3? Overige Koeling 2
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
stn Victoriaaah stelt zich ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ShockRaver ShockRaver stelt zich ook ff voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
G MarkoC70 stelt zich ook even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
stravinski hoe start je zelf ook weer een FTP? Hardware & Software 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan