.
.
Laatst gewijzigd door zeepkist; 15-09-11 om 20:35.
.
HighFlow is inderdaad een top winkel, een winkel die je bijna nergens tegen komtSuper acief, snelle reacties, en gewoon een top service.
Denk zelf dat het niet gaat lukken om gratis te verzenden boven de 50euro. HighFlow moet er zelf ook voor betalen, en dat geld moet ergens vandaan komen. ( Denk ik, verbeter me als het niet zo is)
.
Laatst gewijzigd door zeepkist; 15-09-11 om 20:34.
.

deze discussie is nog al eens geweest... kwam er op neer als er gratis moest verzonden worden vanaf een bepaald bedrag dat het gewoon verekend werd in de prijzen van alle producten...
Greetz B0B0
.
Laatst gewijzigd door zeepkist; 15-09-11 om 20:34.
.
Dan moet je bij Tweakers wezen, die geven het dan verkeerd door..
Nou, geloof mij, er zijn echt winkels die het spul écht beroerd verpakken, met een laagje van dat kartonpapier, om een GTX 580 Lightning van 450 euro. En daar betaal je dan ook nog 5-6 euro verzendkosten overheen.
Dan betaal ik echt liever €9,95 (TNT) óf €7,95 (GLS) om het wel goed over te laten komen, komt zo ook wat professioneler over, in plaats van een stukje papier eromheen.
Bedenk ook, dat Highflow lang niet zo groot is als bijvoorbeeld Alternate, of 4Launch, of winkels in die richting.
En €838 euro aan waterkoelingspul, als ik het zo begrijp? Waarom doe je dan moeilijk over dat kleine tientje aan verzendkosten?
Dan kun je beter voor EK fittingen gaan, als je niet teveel geld uit wilt geven
Snap je idee wel, maar omdat de winkel dus niet zo groot is als bovengenoemden.. Freddy moet zijn geld ook verdienen eh?
nuff said..
J. Robert Oppenheimer: I am become Death, the Destoyer of Worlds
.
Laatst gewijzigd door zeepkist; 15-09-11 om 20:33.
.
?

Vaag topic dit. Geen tekst te zien?
Leuk wel: ik laat op mijn werk bezorgen. Ze vroegen zich eerst af waarom ik een doos vrieskroketten kreeg en toen jatte mijn collega de lolly!
Ah, weet al waarom boefmans.. Er is iemand dwars![]()

.
*omdat het kan![]()

* spam?

everybody is a critic![]()
Maar ik wil ook korting boven de €50 euro net als andere bedrijven dat doen![]()
Snap niet als je en pakketje van 1000 euro besteld dat je dan nog moeilijk doet over verzendkosten
Ik vind het zo kloten als ik en product heb die goedkoper is dan de verzendkosten dan vind ik het zonde en kijk ik wel als ik het ergens in de winkel in Emmen kan kopen
lol ik mis het PUNT van dit verhaal![]()
Ik gooi er een slotje op.
Van 22 september tot 7 oktober geen verzendkosten, ook niet als jouw bestelling onder de 50 euro komt.
Sla je slag![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali