+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 19 van de 19

Onderwerp: Vervelende ervaring

Junior Member jimr92 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 26-Sep-11
    Reputatie Macht
    0

Vervelende ervaring

Hoi allen,

Ik heb vorige week maandag een bestelling gedaan bij Highflow.
    Alles verliep soepel, met paypal alles betaald en ik zou het de dag erna binnen hebben.
    Dit klopte ook, de dag erna hebben ze het pakketje proberen af te leveren, helaas was ik niet thuis (GLS).

Ik heb die zelfde dag toen nog gebeld met GLS om te vertellen dat ze de volgende keer bij een aflevering het ook mochten af geven bij een buurman, GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.

Nu was de dag er na zowel bij mijn buren als bij mij thuis niemand aanwezig. GLS weigert nu het pakketje nog een keer af te leveren, GLS zegt dat ik contact op moet nemen met highflow. Hiermee ben ik dus al vanaf vorige week donderdag bezig (zowel telefonisch als per mail), maar ik krijg maar geen gehoor.

Vandaag heb ik nogmaals met GLS gebeld, en ze zeggen dat ik het in Wijchen moet gaan ophalen (1.5 uur met de trein / dik een uur met de auto). Dit vind ik echt onzin.
    Als ik het voor woensdag nog niet opgehaald heb (niet mogelijk) dan gaat GLS het terugsturen naar Highflow.

Omdat ik geen gehoor krijg van Highflow zelf heb ik het maar hier op het forum aangegeven, wellicht dat er dan wel op gereageerd wordt.

Ik hoop zsm. iets van Highflow te horen, en ik hoop ook dat het zsm. opgelost wordt.

Senior Member Bullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the roughBullus is a jewel in the rough Bullus's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 03-Sep-08
    Reputatie Macht
    6
    i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Zoals gezegd in de shout, is Highflow op vakantie tot 07-10-11.
    Hoewel ik niks met de winkel te maken heb, en daar zeker niet werkzaam ben, vind ik dit wel heel jammer voor je.
    Mocht Highflow aanwezig zijn geweest, weet ik zeker dat ze het zonder problemen weer naar je terug hadden gestuurd. Helaas kan dit nu dus niet direct.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Het is standaard dat GLS het pakketje niet afleverd bij de buren. Ook is het standaard dat ze 2 pogingen doen achter elkaar en het daarna op een depot droppen. Dat is ook met PostNL zo.

Highflow is op vakantie dus daar zul je geen gehoor van krijgen tot 7 Oktober. Als je iets besteld dan weet je dat er iemand thuis moet zijn de dag dat het geleverd wordt of de dag erna bij de 2e poging. Anders had je een briefje op de deur moeten plakken dat GLS het ook bij de buren mag afleveren.

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    GLS heeft toen de dag er na het pakketje weer proberen af te leveren terwijl ik zelf nog een afspraak moest maken.
    Naar mijn mening had je dat direct moeten doen nadat je op dag 1 thuis kwam.
    Kwestie van snel en direct handelen.

Als consument kan jij niet afspreken met de GLS wanneer zij je pakketje mogen afleveren.
    Het gaat gewoon mee met de route en of je nou thuis ben of niet dat is eerder jou probleem.

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Daarom laat ik het op mijn werk brengen, daar is overdag altijd iemand...

it's OVER 9000! thijs2163 will become famous soon enough thijs2163's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boefmans Bekijk Berichten
    Daarom laat ik het op mijn werk brengen, daar is overdag altijd iemand...
    En ik bij m'n opa en oma
    Die oudjes zijn dag en nacht thuis

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Jammer van je ervaring, helaas kan Highflow.nl er ook niets aan doen. Dat er niemand aanwezig is, is helaas het probleem voor de consument zelf. Maar leef met je mee.

Senior Member VoYaGeRTM has a spectacular aura aboutVoYaGeRTM has a spectacular aura about VoYaGeRTM's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 20-Jun-11
    Den Andel, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Reputatie Macht
    2
    GLS zijn er trouwens wel krengen in.
    PostNL geeft bij de eerste keer de optie om het af te halen bij de dichtsbijzijnde postkantoor.
    Kan je dan aangeven met code op het briefje die ze achterlaten.
    Das 1 van de redenen dat ik het altijd via PostNL doe en niet GLS, heb daar ook wel eens ervaring me gehad.

En ja zoals iedereen al zegt, hier kan highflow natuurlijk niks aan doen, plus het staat ook op de hoofdsite dat ze op vakantie zijn.

Leef met je mee, groet
    Cooled by HighFlow:
    Mijn main setup
    Mijn eerste WC

Senior Member mukkel will become famous soon enoughmukkel will become famous soon enough mukkel's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    3
    mmmz GLS geeft hier de pakketjes gewoon bij de buren af hoor. Net als post NL

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Same here.
    Al heb ik mijn eigen adres opgegeven proberen ze het eerst op de zaak,
    vervolgens bij mij thuis en anders bij de buren.

All Projects : www.l3p.nl

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Klein vraagje, als je het vorige week al wist, waarom kwam je er toen niet mee?
    Het is nu 2 weken later en HighFlow is nu weg, dus het is eigenlijk wel grotendeels jouw schuld. Daarom moet je bij dit soort dingen altijd snel handelen.

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

Senior Member Hyperion will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Reputatie Macht
    3
    Ach wees blij dat je niet voorhad wat ik voor had de eerste keer met GLS pakket afgeleverd en ik had niets.
    Had die leuke pippo het om het hoekje gezet aan het huis aan een kant waar niemand komt
    Stond er meer als een week tot ik de chauffeur zelf heb kunnen spreken na 5 keer bellen met GLS en bijna een klachten formulier in te vullen.
    Daar kan HF niets aan doen en je moet maar thuis zijn + wettelijk gezien mag je buurman niet aftekenen voor een pakket op jouw naam.
    Kwestie als jij "niets hebt gehad" kan je nog altijd een klacht indienen bij GLS voor het verlies van je pakket !
    Na 7 okt zal het in een paar dagen in orde zijn.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Same here.
    Al heb ik mijn eigen adres opgegeven proberen ze het eerst op de zaak,
    vervolgens bij mij thuis en anders bij de buren.
    Jij bent dan ook een uitzondering met al die file voor de deur .

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    GLS levert alles bij de buren af, net als postNL, gelijk imo (en ervaring).
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Senior Member VoYaGeRTM has a spectacular aura aboutVoYaGeRTM has a spectacular aura about VoYaGeRTM's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 20-Jun-11
    Den Andel, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Reputatie Macht
    2
    Hangt dan van de chaffeur af dus, want hier doen ze dat echt niet.
    postNL chaffeur ken ik ook persoonlijk toevallig, dus ja das altijd handig

Groet
    Cooled by HighFlow:
    Mijn main setup
    Mijn eerste WC

Senior Member Robin is on a distinguished road Robin's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pze Bekijk Berichten
    GLS levert alles bij de buren af, net als postNL, gelijk imo (en ervaring).
    Ik denk dat het gewoon meer aan de gene ligt die die route doet..

Overigens heb ik met DPD (tornmill in best) ook zeer slechte ervaring mee.. Die doen echt geen enkele moeite.. (Klachten bij de helpservice desk zijn ze heel laconiek in, die doen helemaal niks voor je) Die bellen niet eens aan.. Staan ze voor je deur bij je apartement.. Zien ze dat ze niet binnenkomen. Laten een blaadje achter en zijn dan weg...
    En dan moet je maar zorgen dat het de 2de keer wel lukt.. Anders mag je helemaal naar BEST toe om dat klote ding te komen ophalen..
    En dan ligt die DPD ook nog op een vrij onmogelijk locatie (niet eens dicht bij het NS station..) Dus dan ben je 15 euro verder en een klote stuk gewandeld als je dan eindelijk je pakket binnen hebt.. Echt te erg!!

Beste ervaring heb ik nog steeds met POSTNL. (of TNT)
    Komen ze met een pakket aan de deur uit amerika met douane kosten erop..
    Ja ik heb het geld niet hier, kan u hem op het postkantoor brengen.. Dan leveren ze hem daar ook gewoon netjes af. Waarna ik een dag later hem dan kom afhalen..
    En bellen overigens ook altijd netjes aan...

De ene heeft daarmee slechte ervaring en de andere weer met een ander bedrijf..

Ik zeg maar zo het probleem ligt of bij je zelf, of bij de gene die het kom bezorgen in jou route.

Je hebt er bezorgers erbij zitten die heel makkelijk zijn en doen, en je hebt bezorgers die wel hun werk goed doen.. Ligt er gewoon aan waar je woont ect ...

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Ligt idd aan de chauffeur in jouw wijk, zowel bij TNT als GLS.
    De ene chauffeur heeft iets meer zin in zijn werk dan een andere...

Dit probleem moet overigens al opgelost zijn, jimr92's pakketje was retour naar ons verzonden.
    Deze is opnieuw verzonden naar jimr92 per TNT

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Senior Member Hyperion will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 03-Apr-10
    Reputatie Macht
    3
    Zie je mijn datum klopt 7 okt is alles in orde hehe nice work HF !

Sent from my LT15i using Tapatalk

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten