+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Toch wat twijfel ...

Junior Member TOMMY_D is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 26-May-11
    Reputatie Macht
    0

Question Toch wat twijfel ...

Ik heb gisterenmiddag een fles UV gevoelige koelvloeistof besteld en deze vandaag ontvangen ...
    Maar toen ik de fles bekeek zat er een andere dop op dan normaal en zonder zegel ? Normaal zit er een zwarte dop met een zegel op zodat je kon zien dat er zeker niet mee geknoeid is. Ook was de fles nogal vuil. Ik heb dan maar eens met een UV lamp gecheckt en de fles zat vol sporen van koelvloeistof aan de buitenkant !

hier heb ik toch wat men twijfels over ???

Ook heb ik geen lolly gekregen zoals vorige keer

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Het zal waarschijnlijk Thermochill koelvloeistof zijn, klopt dat?
    Bij de laatste levering van Thermochill EC6 koelvloeistof waren enkele flessen geknapt en is er dus geknoeit over andere flessen.
    Dat verklaard dat de buitenkant van sommige flessen vuilig zijn.
    Ook is er idd een andere dop, deze is moet je indrukken om de dop los te draaien, is dus veiliger.

Lolly's zijn deze week op gegaan en we hebben helaas niet op tijd nieuwe binnen gekregen
    Hopelijk worden ze vandaag of morgen weer aangevuld!

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMMY_D Bekijk Berichten
    Ook heb ik geen lolly gekregen zoals vorige keer
    Stuur je adres via PM naar mij en ik zal je de lolly toesturen die ik laatst van Freddy gekregen heb. Zit op een suikervrij dieet, dus eet ze toch niet .

Junior Member TOMMY_D is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 26-May-11
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Het zal waarschijnlijk Thermochill koelvloeistof zijn, klopt dat?
    Bij de laatste levering van Thermochill EC6 koelvloeistof waren enkele flessen geknapt en is er dus geknoeit over andere flessen.
    Dat verklaard dat de buitenkant van sommige flessen vuilig zijn.
    Ook is er idd een andere dop, deze is moet je indrukken om de dop los te draaien, is dus veiliger.

Lolly's zijn deze week op gegaan en we hebben helaas niet op tijd nieuwe binnen gekregen
    Hopelijk worden ze vandaag of morgen weer aangevuld!
    KK dat verklaart veel, het was idd een fles van Thermochill ...

Dacht ik nu iets gevonden te hebben tegen HighFlow

Nee nee, zeer goede service en bedankt voor de snelle reply !!

Ik ben weer gerust gesteld, enkel die lolly heb ik nog van je tegoed xD

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wwwicked Bekijk Berichten
    Stuur je adres via PM naar mij en ik zal je de lolly toesturen die ik laatst van Freddy gekregen heb. Zit op een suikervrij dieet, dus eet ze toch niet .
    Oh wil je die dan ook in een MOBO doos versturen ? Kan ik een collectie beginnen

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMMY_D Bekijk Berichten
    Oh wil je die dan ook in een MOBO doos versturen ? Kan ik een collectie beginnen
    Nou, eerlijk gezegd niet. Kost me teveel aan verzendkosten .

Senior Member sounaloa will become famous soon enough sounaloa's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 10-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    ik kreeg geen loly maar fruitella ( ook lekker!)
    I'm addicted and I just can't get enough!

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten