+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Specials..

Member Nerd1979 will become famous soon enoughNerd1979 will become famous soon enough Nerd1979's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    3

Specials..

Hoi,

Ik heb al meerdere bestellingen bij Highflow naar volle tevredenheid gedaan maar je kan dus ook voor de specials terecht op dit adres.
    Ik was opzoek naar GTX 580 Hydro Coppers en het adres waar ik normaal gesproken mijn hardware bestel kon ze niet leveren. Na wat mails verzonden te hebben na diverse adressen was er maar één die binnen halve dag reageerde Highflow. Van alle adressen die reageerde waren er maar twee die konden leveren binnen normale tijd en Highflow leek mij de meest betrouwbare. Wel was Highflow 40euro duurder maar dat heb ik wel over voor een stukje service en betrouwbaarheid. Kaarten kwamen iets later aan dan verwacht maar dat werd ook netjes via mail gecommuniceerd door Michelle en ook werd de optie geopperd om eventueel geld terug te storten.

Lang verhaal > kort > Highflow Top!!
    800D|I7 2600k |3x GTX 580 FTW HYDRO COPPER 2 | AX 1200 | QUAD DOMINATOR 1866 | MAX4 | OCZ V2 60GB
    Sponsered by

Corsair

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    ik kan je verhaal bevestigen, freddy is mischien wat duurder. Maar hij is zn gewicht (wat minder word las ik ergens) in goud waard .

Stuur een pm/mail/forum topic en freddy duikt meteen in zn adresboek om te kijken of het betreffende product te bestellen is.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten