• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Shopervaring

DanafromGhana

New member
Beste HigFlow ik wil jullie allen bedanken voor een uitstekende eerste shopervaring die ik bij jullie heb mogen genieten. Bij mijn bestelling zag ik een flyer met een verzoek mijn shopervaring te delen waarbij mijn mening maar liefs €25 waard was. Nu is dat heel mooi en help ik jullie graag langs al jullie kanalen. Dan nu mijn review:

Ik was opzoek naar de aluminium Halos frames van Phanteks. Al gauw kwam ik terecht bij Highflow aangezien zij de goedkoopste prijs hadden. Ik was echter niet bekend met de winkel en besloot enkele shopreviews te lezen. Ik kan kort vermelden dat dit alles mij goed beviel.

Na een kort bezoek aan hun website zag ik dat ze een tal van producten aanboden die een standaard winkel niet gauw kan leveren. Na een korte correspondentie per mail of ze het product ook daadwerkelijk op voorraad hadden zoals op de website aangegeven was werd dit bevestigd. Heb dit meteen besteld en de hele ervaring is me goed bevallen.

Wat mij positief is bijgebleven is dat de voorraadindicatie heel up-to-date is en dat er gauw op de mails gereageerd wordt. Dit is bij menigeen andere wat minder bekende webshops wel anders en dit verdiend dan ook een dikke pluim. Ik heb er dan ook dikke vertrouwen in dat deze webshop het hart van veel hobbyisten zal veroveren. Één ding is zeker, de betrouwbaarheid van deze winkel is voor mij hoog en heeft er een nieuwe vaste klant bijgewonnen!

Kwa verzendopties had ik gekozen om het product af te halen op afhaallocatie in Rotterdam. Dit doe ik meestal bij webshops die ik niet ken. Ik vond het echter wel jammer dat er kosten voor afhalen op locatie werd gerekend. Als verbeterpunt zou ik willen geven dat de kosten voor afhalen op locatie naar nihil getrokken wordt.

Aan de andere kant, je krijgt er wel heel wat voor terug. Een heel vriendelijk gezicht die je verwelkomt bij afhalen waar je met gemak een babbel mee kunt maken. Een extra bonus die ik in enkele reviews tegen kwam was dat er een chupa-chup bij geleverd werd. Ik kan dit bevestigen en dit draagt zeker bij aan een positieve ervaring. Dit gebaar alleen al laat mij zien dat dit echt een zaak is met hart voor de hobbyisten. Maar niet alleen voor de hobbyisten uiteraard!

De klantenservice kan ik kort over zijn: Uitstekend! Je kan heel gauw een respons terug verwachten en daar kunnen vele andere webshops voorbeeld aan nemen. Zowel per mail als in persoon ben ik lovend over de klantenservice. Mijn advies als je contact wilt opnemen met de klantenservice, stuur ze een mailtje. De response-rate is heel hoog en snel en een mailtje kan natuurlijk nooit kwaad. De telefoon heb ik niet geprobeerd, aangezien ze keurig op de website aangeven dat de respons-rate hier lager is dan een mailtje en er niet altijd iemand bij de telefoon zit.

Kortom, wil je de klantenservice bereiken: stuur ze een mailtje!

Highflow is een echte aanrader!

Ik hoop dat jullie hierbij geholpen zijn!
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan