• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rommelig

wwwebFred

New member
Vorige week mijn bestelling van HighFlow ontvangen. Een berg fittingen, wat acrylic tubes en een frontje voor een Aquaero 6XT.

De verpakking leek wel op een bij elkaar geraapte zooi afval.
3 kartonnen dozen in elkaar, volgestouwd met verschillende stukken restplastic uit diverse leveringen van leveranciers.
Nu kan er gelukkig aan de artikelen die ik besteld had niet veel verkeerd gaan, en dus maakt mij dat niet zo heel veel uit. Maar het is niet zoals je het zou verwachten.

Het enige onderdeel dat echter door de verpakking beïnvloed kon worden was dat helaas ook. Het frontje van de Aquaero was behoorlijk verbogen (lees ± 80graden verbogen) en heb ik flink moeten verbuigen om weer een beetje recht te krijgen. Hier ben ik niet echt blij mee, aangezien dit terug te zien zal zijn aan het front van mijn tower.
Wanneer ik van de week de rest van mijn WC binnen krijg en eindelijk kan gaan bouwen zullen we wel zien hoe het uitpakt. Maar je snapt dat ik hier niet helemaal op zat te wachten.

Verder was de levering snel en perfect geregeld. Donderdag's besteld en 's maandags in huis.

Gr,

Fred
 
Je kunt het ook van de positieve knt bekijken :)

Ik ben altijd blij als er een vaag doosje aankomt met de doos, weet ik dat alles er nog in zit omdat niemand een pakje koekjes steelt terwijl er voor een paar honderd euro aan spullen inzit :p
Ook van Freddy`s kant is het beter, deal met een supermarkt of zo voor verpakking scheelt een heleboel kosten aan verpakkings materiaal.
Supermarkt hoeft niets te betalen voor afval en Freddy niets of een habbekras voor doosjes, en het is ook recyclen! :D

Tel de winst maar uit, of beter gezegd de besparing, voor ons omdat hij iets lager kan met de kosten dan 20 pallets met 100 verschillende maaten dozen in te kopen(doe maar een gooi, je snapt dat wel ;))

Wel jammer van het frontje, maar zoals Xeno zei, Freddy een emailtje sturen, service is altijd al super geweest! :)


Freddy, toppie!
Elke bestelling kijk ik al voorruit wat er uit die grabbel ton komt :D
 
Terug
Bovenaan