+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Fannetje

Senior Member MiQuel1990 is on a distinguished road MiQuel1990's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Dec-08
    Reputatie Macht
    4

Thumbs up Fannetje

Hey Freddy,

Het 40mm fannetje is binnen gekomen. Alleen ik heb er een van Recom ontvangen ipv de Scythe die ik besteld had. Verder geen punt, deze voldoet ook voor mijn simpele NAS en zal een hele verbetering zijn tov het fannetje wat er nu in zit!

Zoals gewoonlijk supersnel geleverd! Binnen 5 minuutjes al een verzendbevestiging! Toch wel Guinness World Records waardig! En zoals verwacht lag hij de dag er na (vandaag) op de deurmat.

Binnenkort ga ik weer een nieuwe PC bouwen dus dan komt er weer een bestelling!

Cheers!

Sharkoon AL2 Titanium
    Asus P8H67-M LE Rev. 3.0
    Intel Core i5 2400
    Kingston 4GB 1333MHz CL9
    OCZ Agility 3 120GB
    XFX 7900GT (lol)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Excuus, ik zal het morgen even checken (voorraad telling gelijk even corrigeren, want nu is eentje teveel en de ander te weinig ).

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten