+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: zwarte "mesh 1mm round"

Junior Member kwieri1985 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1

zwarte "mesh 1mm round"

Reeds aangehaald in een reactie elders op forum (PVC Fan mesh / dust filter) zoek ik mijn front te modden naar een embleemloze versie.

"Toffe" is dat Cooler Master hun logo dieper geplaatst is in de mesh en bij het verwijderen van hun sticker dus ook een dieper stuk mesh achterblijft...
    En zoals vaak bij plaatmateriaal krijg je dit bijna niet weg.

Ik heb na zoekwerk in de webshop, en daarna verder zoeken via google gevonden dat de vrijwel exacte mesh niet enkel in zilver te verkrijgen is (verkrijgbaar in webshop) maar ook een zwarte variant bestaat (ModRight ModMesh 500mm x 500mm x 1.0mm Round Style Aluminum Mesh Panel - Black - ModRight.com en dus exact wat ik zoek).

Dit maakt het ook makkelijker voor andere beginners die het niet zien zitten om nog te moeten lakken, of vrezen dat gaatjes zullen sluiten (1mm-mesh, met primer, lak, ...).

Is deze versie dan via deze ook te verkrijgen (en eventueel toe te voegen voor anderen die de "standaard-look" willen behouden/cleanen.

strikt gezien is enige verschil dan nog dat gaatjes rond zijn ipv 6-kant, maar dit valt pak minder op dan compleet andere mesh.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    ModRight is ermee gestopt, de zwarte is bij ons uitverkocht en daarom niet meer leverbaar helaas.
    Je zou dus de zilveren kunnen nemen en dan zwart spuiten (is niet zo moeilijk, ook niet voor beginner):
    https://www.highflow.nl/modding/pane...le-silver.html

Junior Member kwieri1985 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    259
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    ok, moet natuurlijk weer net :-/

Dan weet ik dat ik spijtig genoeg de 2de keuze nemen, en zal ik verder moeten kijken hoe ik dit effen zwart kan krijgen met deze temperaturen (te koud buiten en om in mijn living met spuitbus te gaan werken... :-) )

tijd genoeg om dit en enkele andere zaken uit te zoeken, want die vriendelijke, grote, Afrikaanse man die me gisteren moest blij maken met levering van moederbord en enkele componenten voor hierop was niet opgedaagd.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten