+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Zalman ZM-RHS69 (Mosfet koeler voor 69XX kaarten van AMD).

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3

Zalman ZM-RHS69 (Mosfet koeler voor 69XX kaarten van AMD).

Hallo freddy, shop crew.

ik heb bij jullie al 2x accelero extreme plus besteld en zat te kijken of er betere heatsinks waren voor de vrms.

toen zag ik ineens de ZM-RHS69 van Zalman.

Enkelle gegevens:

Dimensions 93.4(L) x 65(W) x 11.5(H) mm
    Weight 40g
    Base Material Anodized Aluminum
    Compatibility AMD(ATI) Radeon HD6950/HD6970

foto's

ZM-RHS69_b_01.jpg
    ZM-RHS69_b_02.jpg
    ZM-RHS69_b_03.jpg

als ze te koop zijn wil ik er hierbij graag 2 bestellen. en laten mee sturen met mijn order voor 2x accelero extreme plus II en enzotech setje (gister middag rond 15:30 besteld, als je wilt stuur ik order ID via pm).

website van zalman: ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions :::

ik hoop dat ze te koop zijn, is stuk beter dan de allu heatsinkjes van artic cooling denk ik.

ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, en de prijs.

aadje93/adriaan.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Zie hier in de shop:
    Zalman ZM-RHS69 HD6950/HD6970 Heatsink

Maar levertijd is nog onbekend, nu met de feestdagen schat ik twee weken.

Als je geen haast hebt en toch samen wilt laten verzenden met je vorige order, a.u.b. even mail sturen naar sales@ en jouw bestellingnummer niet vergeten te vermelden.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Member aadje93 will become famous soon enough aadje93's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 31-Jul-09
    Reputatie Macht
    3
    ik zal even kijken, de koelers kunnen er niet eerder op dan deze zalman heatsinks. maar als het 2 weken duurt.... ik laat het weten. mischien zijn ze bij een anderre shop wel op vooraad.

EDIT:

kan ze nergens anders op vooraad vinden, ik bestel ze wel apart en dan zie ik ze wel een keer verschijnen. dan liggen de koelers maar even in de kast.

EDIT2:

heatsinks besteld met wat ander klein spul (als we toch bezig zijn).

maar is er al levertijd bekend over de accelero plus II koelers?

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten