+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Xspc Rasa Gpu block

Junior Member Tripper is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 02-Jan-11
    Reputatie Macht
    0

Xspc Rasa Gpu block

Hallo ik was geďnteresseerd in dit blok XSPC - Performance PC Cooling
    Alleen zag ik deze niet op de webshop staan. Zouden jullie kunnen kijken of jullie deze kunnen leveren?

Zit al een tijdje over waterkoeling na te denken. Maar zag het niet zo zitten om fullcover te gaan aangezien ik dan bij de volgende kaart weer een nieuw blok moet kopen en dan wordt het een redelijk dure hobby (wat het al is ). Ik vertrouw xspc's producten en ik zag dat de mcw80 (swiftech's alternatief) vrij restrictief is evenals het ek blok. Is er toevallig een gebruiker op het forum die wat weet over dit blok kan nergens een review vinden namelijk. De cpu variant hiervan is namelijk helemaal niet restrictief en koelt zeer goed daarom deze keus. Zit vooral op stilte te richten aangezien mijn pc me teveel herrie maakt op het moment. En wil daarom een systeem hebben waarbij de pomp kracht niet heel sterk hoeft te zijn zat aan de mcp350 te denken.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Bij de eerst volgende XSPC levering komt deze mee, dan zal ik hier een bericht geven
    (over 2-4 weken)

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Hier alvast in de shop:

XSPC Rasa GPU Universal Block

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Ingeschreven
    Sun 02-Jan-11
    Reputatie Macht
    0
    Dank u
    Hopelijk is er tegen die tijd iemand met een review

Senior Member brazen is on a distinguished road brazen's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 07-Aug-10
    Reputatie Macht
    2
    Er is al een tijdje een review van. Zal kijken of ik 'm nog kan vinden voor je.

EDIT: Laat maar. Zie nu dat het een GPU block is. Sorry.

MB: EVGA X58 Classified 3 (E770 - 74)
    CPU: Intel Core i7 950 w/HT Linx stable @ 4.25 GHz
    RAM: Corsair Dominator GT 2000MHz C8 6GB
    GPU: EVGA GeForce GTX 570 SC SLI
    SSD: OCZ Vertex 2 120 GB
    HDD: 2x Samsung Spinpoint F3 1TB
    AUD: Asus Xonar Xense
    PSU: Corsair AX1200
    CASE: SilverStone FT02B-W (WC)

Ingeschreven
    Sun 02-Jan-11
    Reputatie Macht
    0
    ja ik was ook verbaasd dat er een gpu variant van was. Er is ook niet veel animo voor op het internet. Zag hem bij toeval op xspc zijn site zelf.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten