+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Steelseries SX

Member Strict is on a distinguished road Strict's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Dec-08
    Reputatie Macht
    4

Steelseries SX

hey hey

ik was op zoek naar een nieuw muismat aangezien mijn huidige muismat na 8 jaar zijn tijd wel heeft gehad.
    zocht naar een harde muismaat liefst alu omdat mijn huidige muismat alu is en dit vind ik fijn spelen.

mij leek de Steelseries SX wel een goede optie

SteelSeries – SteelSeries SX

volgens tweakters zouden jullie em moeten hebben echter is die nergens op de site te vinden.

enig idee of deze leverbaar is door jullie? zo ja dan zou ik deze graag willen bestellen.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    De SteelSeries SX is op het moment heel slecht leverbaar (onbekende levertijd).
    We hebben het daarom uitgeschakeld in ons webshop.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Mijn ervaring met die muismat?

geluid zoals vingers op een schoolbord!

icm een mx518, low sens 400DPI
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Member Strict is on a distinguished road Strict's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Dec-08
    Reputatie Macht
    4
    jammer dat die slecht leverbaar is, even verder zoeken dan maar.

en ja alle alu muismatten maken relatief veel geluid, maar ze zijn duurzaam en vind ze altijd fijn werken. ik wil geen zachte muismat dat vind ik niet fijn met name omdat ik mijn muizen vaak uitkies omdat ze zwaarder moeten zijn, zwaardere muizen zorgen bij zachte muismatten ervoor dat de mat ingedrukt wordt en dan heb je een incorrecte polling van je muis.

andere optie is hard plastic maar dit verliest eerder zijn structuur en dat zorgt ervoor dat de muis minder precies wordt.

ik gebruik met name een muismat omdat mijn bureau van rvs is en dat werkt niet heel erg goed met laser muizen. anders deed ik wel zonder

zat eerst te denken aan de razer ironclad, maar daar wil je de foto's op google image search niet van zien. (die verslijten nog al snel)

PS: speel met een muis van 3200DPI en werk al 8 jaar op een alu muismat.

heeft er iemand anders een idee voor een harde muismat die een beetje slijtvast is? (denk aan 3 a 4 uur gamen per dag)
    Laatst gewijzigd door Strict; 25-10-11 om 10:13.

Member dutchterminator is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 24-Apr-11
    Reputatie Macht
    2
    Misschien is de roccat alumic iets voor jou.....

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten