Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
Silverstone SST-ST45SF
Hoi Freddy, Highflow,
Ik zoek de volgende voeding: Silverstone SST-ST45SF. De krachtigste SFX voeding momenteel verkijgbaar. En ook de enige die sterk en klein genoeg is voor in mijn casemod.
Mocht je die kunnen regelen, graag! Er zijn wel al een aantal plekken waar deze te krijgen is maar ik heb geen zin om mijn favoriete webwinkel te passeren. 
SilverStone Technology Co., Ltd - Designing Inspiration
-
Hier issie in de shop:
450W Silverstone SST-ST45SF SFX PSU
Gaan we bestellen en hebben we volgende week op voorraad
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
Service
Damn, lekkere super service Freddy. Bestelling komt er aan.
-
Member
- Reputatie Macht
- 3
Hoi,
Welke versie verkopen jullie? Versie 1.0 heeft blijkbaar getjilp geluidjes. Ik ben ook op zoek naar een compacte voeding zoals deze.
Op deze link zijn fotos hoe je op de doos/voeding het versie nummer ziet:
Silverstone st45sf - Page 4 - [H]ard|Forum
Dank en fijne jaarwisseling.
-
Op het moment hebben we deze niet op voorraad, we hebben dus geen oude voorraad.
Als deze bij besteld wordt, zal het hoogstwaarschijnlijk de laatste versie zijn.
Laatst gewijzigd door Xelation; 31-12-11 om 17:44.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
-
Member
- Reputatie Macht
- 3
Dank je voor de snelle reactie Freddy. Ik zal het binnenkort bestellen zodra ik een bevestiging van Highflow heb dat ik met bepaalde schroeven uit het assortiment de H60 radiator zeker kan bevestigen op de bitspower 140mm-120mm fan adapter. Wachtende op reply van Highflow wens ik iedereen een goede jaarwisseling!
-
Deze voedingen zijn weer op voorraad, nabestellingen worden vandaag verzonden.
Nog 2-3 stuks vrije voorraad over voor mensen die het nog eventueel willen bestellen
-
Member
- Reputatie Macht
- 3
Dank je voor de info, Freddy.
Inmiddels heb ik de voeding al en het is versie 2.0. Erg handige en compacte voeding. Blij dat ik deze heb gekocht, levert toch weer wat werkruimte in een klein kassie. 450W was al voldoende voor een Intel i7-2600K
Forum Rechten