Freddy,
Dit zou een mooie toevoeging zijn voor de shop:
Reeven RFC-01 Fancontroller, meer info op deze site: RFC-01 Fan controller : Reeven
Gr, Mark
Freddy,
Dit zou een mooie toevoeging zijn voor de shop:
Reeven RFC-01 Fancontroller, meer info op deze site: RFC-01 Fan controller : Reeven
Gr, Mark
Net filmpje Mark! We zijn ermee bezig. Laat ook even weten hoe deze controller je bevalt na wat langer gebruik aub![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Al nieuws over deze controller? Ben wel benieuwd, deze zou niet misstaan in mijn kast!
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
Woowww netjes!
En zo te zien is ie te bestellen @ HighFlow: Reeven RFC-01BK Six Eyes - 6 Channel Fan Controller Black
Thanks Freddy.
Klopt het dat deze fancontroller ook PWM regelbaar is via het moederbord?
Ik heb het antwoord al gevonden. ik zag een 4 pin aansluiting op de fancontroller zitten en dacht dat je daarmee via een PWM regelbaar kanaal van het moederbord de fans PWM kon regelen.