+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 23

Onderwerp: Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Member spinexx is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Oct-16
    Credits
    832
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2

Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Nu in de shop bij HighFlow
    Pre-order (levering eind december als het mee zit):

PrimoChill Vue - Pre-Mix (32oz) - 0,95 Liter

//////////

Hoi

Ik heb op Youtube een filmpje gevonden over de tegenhanger van Mayhems Aurora. Deze vloeistof zou niet zakken en daardoor beter zijn:

Helaas vind ik er niet zo veel over. Hebben jullie inside info wanneer deze leverbaar gaat worden?
    Laatst gewijzigd door Freddy; 23-11-17 om 10:05.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Hier ook nog weinig info over ontvangen.
    Tis nog een nieuw product dat bewezen moet worden, we houden het in de gaten

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Echt wel blitz spul.

Als je blokken niet dicht slippen dan wil ik dat spul wel hebben.
    Die groene met uv.
    Maar afwachten dus of het iets is.

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    871
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Zou de Forum naam veranderd kunnen worden in Primochill Vue? Aurora is al een poosje op de markt
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Done

Member spinexx is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Oct-16
    Credits
    832
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2

Aquarium houder Limecat will become famous soon enough Limecat's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-15
    Credits
    671
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    Je kunt nu pre-orderen vanaf hun webshop.
    Nog niet alle kleuren zijn beschikbaar en de eerste batch wordt op 14 november verzonden. Maar, ik heb op een ander forum ook gehoord van een Performance PC's ''industry affiliate'' dat Primochill nu al meer orders binnen heeft dan verwacht. Dus ja, grote kans dat veel leveringen een flinke vertraging oplopen.

Ik wacht nog maar even af totdat Highflow deze vloeistof op voorraad heeft.
    <!-- Hier een onderschrift --->

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    We wachten eerst even de hype af en de eerste gebruikerservaringen na een periode.
    Het zal me (helaas) niks verbazen als er toch iets verbeterd moet worden in de formule.

Junior Member Alan8K is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Dat is inderdaad de beste optie in dit geval. Ik doe het zelf ook met alle aankopen.. even wachten tot alle kinderziektes zijn verholpen. Scheelt een hoop ellende achteraf.

Aquarium houder Limecat will become famous soon enough Limecat's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-15
    Credits
    671
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    3
    Daar hebben jullie wel een goed punt ja. Ik had zelf al het idee om te wachten tot het nieuwe jaar, maar het is inderdaad beter om dat door te schuiven richting het voorjaar en dan kijken wat er over gezegd wordt.
    <!-- Hier een onderschrift --->

Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Het goedje ziet er trouwens wel echt heel gaaf uit. Ik meld mij aan als testpersoon 8) mocht het ooit verschijnen in de highflowwebshop dan koop ik het direct.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    ik kijk wel volgende zomer als ik de vloeistof moet vernieuwen.

Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.849
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37

Hier een review!schijnt goed spul te zijn volgens jay.

Junior Member Bocai is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 11-Jun-17
    Credits
    393
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Voor iedereen die z'n ogen op de primochill vue heeft gericht

Als we Jayztwocents mogen geloven kun je dit met een gerust hart in je loop gooien!
    Hier het resultaat na wat weken draaien en het effect op je koelblokken.

https://youtu.be/fMV6XsUsZb8

Het is mij nu nog even te duur 70+ om het in mijn loop te krijgen, ik hoop dat highflow snel kan gaan leveren dan kan die mijn loop in!!

Finished https://imgur.com/gallery/38eR1

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.940
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

prof klikker Slader will become famous soon enoughSlader will become famous soon enough Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Credits
    1.459
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Voor iedereen die zijn ogen op deze fluid heeft gericht. Ik volg Jay2cents zelfs ook al een tijdje, ook voor deze fluid. Wees alleen wel op de hoogte dat Primochill zelf aangeeft deze fluid niet te gebruiken in aluminium blokken / loops. Lijkt me wel iets om even rekening mee te houden.

bron: https://www.primochill.com/collectio...z-sky-white-sx

Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    265
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Ik denk dat de meeste enthousiastelingen hier toch geen aluminium componenten gebruiken maar inderdaad goed om te weten. Denk dat het vooral een standaard waarschuwing is voor mensen die het water in hun AIO-kits willen veranderen naar dit prachtige goedje. Al enig idee wanneer het hier te verkrijgen is 8-) ? Ik heb geen zin om 25,- aan verzendkosten te betalen. Weer een nadeel van dit kikkerlandje. In Amerika is alles zoveel beter te verkrijgen.

Member Maarten/Pine will become famous soon enoughMaarten/Pine will become famous soon enough Maarten/Pine's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 11-Mar-17
    Credits
    736
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Zeer benieuwd wanneer deze fluid in de Highflow shop komt. Zou het graag willen uitproberen in een test systeem!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.137.466
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Nu in de shop
    Pre-order (levering eind december als het mee zit):