He Freddy,
Ik ben nu bezig om onderdelen voor m`n pc te verzamelen, maar nu zie ik in de webshop alleen een :
PrimoChill Flexsleeve Kit White
staan.
Ik vroeg me afof deze ook in het blauw kunnen gelevert worden. (als het kan uv-actief
)
Siemon,
He Freddy,
Ik ben nu bezig om onderdelen voor m`n pc te verzamelen, maar nu zie ik in de webshop alleen een :
PrimoChill Flexsleeve Kit White
staan.
Ik vroeg me afof deze ook in het blauw kunnen gelevert worden. (als het kan uv-actief
)
Siemon,
Jawel hoorZie hier:
PrimoChill Flexsleeve Kit BLUE
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Oke, dan heb ik ze over het hoofd gezien, is het wel 1 kleur?
Want op het plaatje zie ik ook lichtblauw.
Edit:
Ik zou m`n case graag ongeveer hetzelfde kleurtje willen als de kabeltjes, wat voor spuitbus geeft dan dezelfde kleur?
Laatst gewijzigd door Siemon; 12-01-11 om 21:51.
Sleeve is allemaal zelfde kleur, enkel de heatshrink kan iets anders zijn.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Om het beste dezelfde blauw te hebben is een stukje sleeving mee nemen naar een verfhandelaar en die spuitbussen op kleur laten vullen![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Das nog niet eens zo'n slecht idee, tyvm!