+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Phobya G-Changer 480 radiator

Banned musi is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Thu 01-Jul-10
    Reputatie Macht
    0

Phobya G-Changer 480 radiator

Heey Freddy,

Kan je de Phobya G-Changer 480 radiator toevoegen aan de shop?
    Zo ja, wat is de levertijd?

Mvg. Musi

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Zie hier:
    Phobya G-Changer 480 Ver. 1.2 Black

Dinsdag/woensdag is die bij ons binnen.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Banned musi is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Thu 01-Jul-10
    Reputatie Macht
    0
    Binnen! bedankt freddy!

Tom
    Tom is offline.
    Junior Member Tom is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 02-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik had beter ook deze gekocht ipv een tweedehands RX480 met lekken. En dat dan voor een meerprijs...

Senior Member pLaSmA will become famous soon enough pLaSmA's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 15-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    Hey Tom waarom de dislikes?

grtzzz pLaSmA

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pLaSmA Bekijk Berichten
    Hey Tom waarom de dislikes?

grtzzz pLaSmA
    Tom heeft blijkbaar het rx rad van musi gekocht die hij kort geleden in het V&A gedeelte had staan.
    Deze heeft volgends zijn post dus lekken terwijl musi aangaf te stoppen met waterkoeling waarna hij na een dag dit product aanvraag topic had geopend

(Dit is een vermoeden in samenhang van berichten)
    Add more fuel to the FIRE!!!

Tom
    Tom is offline.
    Ingeschreven
    Sat 02-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Geen vermoedens, pure feiten. Hij antwoord niet meer op PM's maar hij was om 19:19 nog actief (10 minuten geleden dus). Ik heb in feite zijn nieuwe radiator gesubsidieerd en ik krijg zelfs geen "dank u".

Senior Member Impulse will become famous soon enoughImpulse will become famous soon enough Impulse's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    @ Tom ... mooie naai streek dan... ben blij dat ik niet op zijn pm van 80 incl ben ingegaan.
    Ik neem aan dat je wel meer dan alleen zijn bank gegevens hebt gekregen zodat een vriendelijk bezoekje om het uit te praten en uit te werken geregeld kan worden?

Tom
    Tom is offline.
    Ingeschreven
    Sat 02-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Neen, ik heb enkel zijn IBAN en BIC gegevens gekregen, ik weet dat eddy en de bank zijn gegevens hebben maar ik ben echt het gezever met die gast beu en ik wil zijne kop zelfs niet meer zien, dan nog liever 85 euro armer.

Edit:

Moest iemand meer over deze persoon weten (PM )

Ingeschreven
    Fri 13-Mar-09
    Reputatie Macht
    5
    Ik vind dat je je verhaal opzich wel kwijt kan hier ik neem aan dat niemand oplichters probeert te verdedigen.
    Maar je weet dat het niet slim is om gegevens niet te verifiëren voordat je in een koop overgaat?

(musi is op dit moment online.....)

Tom
    Tom is offline.
    Ingeschreven
    Sat 02-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Inderdaad maar ik heb nog nooit iets als dit tegen gekomen op High-Flow en omdat sites als deze vaak een hechtere community zijn dan bijvoorbeeld tweedehands of marktplaats (en het feit dat hij hier al het een en ander had neergezet) dacht ik dat alles wel vlotjes zou verlopen. Ik heb ook nooit aan lekken gedacht, ik dacht dat het enige wat met een radiator kan gebeuren is dat hij vol krassen komt te staan en dan kan ik hem gewoon herspuiten. Ik was dus ook niet helemaal teleurgesteld over de krassen maar dat van die lekken dat is gewoon bedrog en oplichterij. Ik kan hem niet meer gebruiken gewoon. Onherstelbaar =/ beschadigd

Senior Member gunnie_nl will become famous soon enough gunnie_nl's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    uurtje werk tom, soldeerboutje beetje harskern soldeer en presto.

een waterdicht radiator en een ervaring rijker. (en een illusie armer)

Tom
    Tom is offline.
    Ingeschreven
    Sat 02-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    Is dat gewoon solderen zoals 2 draadjes aan elkaar solderen?? Dat kan ik namelijk wel, heb hier soldeersel en een soldeerbout liggen in mijn schuif. Aangezien dit niet echt het gepaste topic is kan je me altijd PM'en met meer info!

Senior Member gunnie_nl will become famous soon enough gunnie_nl's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 11-Jan-10
    Reputatie Macht
    3
    ff copy past uit het "echte radiator lek topic"

Onderwerp: Radiator lek, dichtkitten

tijdens de mokup ff paar schroeven in de rad gedraaid en idd te lang...

nu check ik toch elke verbinding door er ff op te blazen, dus het viel al gauw op.

nu zijn de meeste rads van koper en het solderen hiervan is echt een piece of cake.

ff verf weg krabben, stukje schuurpapier er over, s39 of harskern soldeerdraad gebruiken, ff soldeerbout er opduwen en rad opwarmen.
    beetje soldeer der bij er presto dicht in minder dan 5 minuten.

nu ben ik een beetje thuis in het waterdicht maken van div. zaken, en ik vind dit toch een beter oplossing als kneedbaar staal ed.
    gebaseerd op epoxy,s of polyesterharsen heeft dit niet een volledige vernetting met het contact oppervlakte. tuurlijk zal het soms of vaker wel werken, maar een cohesie zo als bij solderen heeft het niet.
    en gezien de fabrikant zelf ook de rads soldeert zei het dan hard of zacht (meestal zacht ivm dikte materiaal, hardsolderen vereist teveel warmte inbreng) zal het ook een oplossing zijn die de waterkoeling over leeft tijdstechnisch gezien.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten