Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 2
Mayhems biocide(extreme)
Hey Freddy,
Tenzij jij weet welke andere biocide toevoeging / killcoil samen kan met de Dye-mixes van Mayhems.. vroeg ik me af of je anders de biocide van Mayhems zelf zou kunnen toevoegen aan de shop.
Mayhems Biocide
Ik weet namelijk niet of IandH biocide en killcoil samen mogen met de Mayhems Dye UV Clear Blue 10ml.
Thanks in advance,
Pascal
Ps: zou jij kunnen kijken hoe het met de nabestelling van mn order gaat? Volgens mij zouden de ek 7970 blok+backplate begin volgende week binnen moeten zijn, maar heb je al een specifiekere dag voor de tj11? Moet namelijk wel op tijd de fittingen e.d. bijbestellen.
Laatst gewijzigd door Pascalx; 05-02-12 om 02:30.
Reden: zie ps
-
Je kan die van IandH nemen, is op zelfde basis gemaakt, die twee werkte ook samen tot Ian door privé problemen moest stoppen 
Killcoil en Biocide van Ian is nu dus overgenomen door mayhem.
Ik verwacht dat we de TJ11 dinsdag/woensdag weer op voorraad gaan krijgen.
Als je iets wilt bij bestellen, graag voor woensdag om op tijd te zijn
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Forum Rechten