+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: fan set tbv mo-ra3

Junior Member yboonstra is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 18-Nov-11
    Reputatie Macht
    1

fan set tbv mo-ra3

ik vroeg mij af of highflow ook fan sets heeft voor de mo-ra3 radiator.

Op de website van watercool verkopen ze wel sets van 9 stuks. Wat de prijs aantrekkelijker maakt dan 9 losse fans.
    Zelf ben ik nog op zoek naar 9x 140mm.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    Kijk even welke je wilt en mail het ons, dan kunnen we er een setprijs voor checken

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yboonstra Bekijk Berichten
    ik vroeg mij af of highflow ook fan sets heeft voor de mo-ra3 radiator.

Op de website van watercool verkopen ze wel sets van 9 stuks. Wat de prijs aantrekkelijker maakt dan 9 losse fans.
    Zelf ben ik nog op zoek naar 9x 140mm.
    net ff zitten kijken wat een bruut van een radiator zeg ,ben wel benieuwd waar dit ding inzit
    zal geen klein kastje zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Ingeschreven
    Fri 18-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Kijk even welke je wilt en mail het ons, dan kunnen we er een setprijs voor checken
    thx heb een mailtje verzonden naar sales@highflow.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corecrusher Bekijk Berichten
    net ff zitten kijken wat een bruut van een radiator zeg ,ben wel benieuwd waar dit ding inzit
    zal geen klein kastje zijn
    het is zeker geen kleine radiator nee. heb in iedergeval meer dan genoeg koel oppervlakte om dan ook de gekste dingen uit te halen.

Voorlopig komt de radiator naast mijn PC te staan met de bijgeleverde voetjes.. het idee is om hem later aan de zijkant te gaan bevestigen maar ben nog wat aan het tekenen in goolge sketchup.

In de mijn kast plaatsen gaat zeker niet lukken gezien hij bijna net zo groot is als de kast zelf ( Lian-Li S80B ).

Ingeschreven
    Fri 18-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Freddy,

Bestelling is geplaatst. nu nog afwachten waneer het binnen is..

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten