+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: conectors 90°

Junior Member wâldpyk will become famous soon enoughwâldpyk will become famous soon enough wâldpyk's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Apr-10
    Reputatie Macht
    4

conectors 90°

voor mijn nieuwe mod ben ik op zoek naar:

1x 24pin 90°
    1x 4pin 90°

ik heb nog nergens een 4 pin gezien, dus ik zal wss wel wat moeten zagen.

ik zoek ze met de pinnen er in zo dat ik ze aan de andere kant van mijn moederbord kan solderen.

kleur en prijs maakt niet zoveel uit.

ik wil eigenlijk alles alleen maar bij highflow weg halen vanwege de goede service

en bestaan er fittingen die een kortere ''bocht'' maken dan? Bitspower G1/4" Silver Shining Angle 1/2" Fitting

de vorige keer dat ik mijn watercooling achterlangs wou werken moest ik er bijna 0.5cm af veilen omdat het anders niet zou passen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    45
    Zie hier:
    24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - UV Green

Kan je nog wat extra verduidelijking geven van wat je bedoelt met kortere bocht?

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Junior Member wâldpyk will become famous soon enoughwâldpyk will become famous soon enough wâldpyk's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-Apr-10
    Reputatie Macht
    4
    deze die ik nu gebruikt hebt is wat te hoog. zijn er fittingen die dus minder hoog zijn zo dat ik er niks aan hoef aan te passen? nu heb ik aan de boven kant afgehaald. maar er zouden toch fittingen moeten bestaan die onder minder hoogzijn.

want bij de bitfenix shinobi is er nog minder ruimte aan de achter kant dan bij de antec 900 die ik gebruikt heb voor de waldcase

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten