Heey freddy,
Kan je misschien met Case Labs ervoor zorgen dat hun kasten ook in jullie shop komt?
Heey freddy,
Kan je misschien met Case Labs ervoor zorgen dat hun kasten ook in jullie shop komt?
Kan je a.u.b. website, typenummer, link etc. geven![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
MAGNUM M8/M10 Now Shipping - Overclock.net - Overclocking.net
Ik bedoel voornamelijk de Magnum M8.
De link doet het niet, het ligt misschien aan mij omdat ik op dit moment een film aan het downloaden ben.
Dit is echt wel leuks speelgoed DAMNmijn 800D staat al bijna te koop
![]()
Review van p0Pe
CaseLabs M8 review - det ultimative kabinet til vandkøling! | iTrends.dk
Hij is er zeer in z'n nopjes mee. Lijk me ook een solide van hoog niveau gebouwde behuizing.
3x 360 rad erin
Hier nog twee filmjes van de TH10 welke een stukje groter is dan die van hierboven.
Ben van plan om de Little Devil V8 te verkopen en deze te kopen.
Hij is compacter en mooier..
Heb al contact gehad met Case Labs, ze zijn nog net begonnen en daarom nog niet klaar voor grote partijen.
Daarbij ondergaan de huidige modellen nog verbeteringen.
In Juli hopen we geoptimaliseerde modellen van Case Labs te kunnen verkopen via HighFlow![]()
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
Prachtig dan heb ik tijd om wat te sparenen zo alles in eens bestellen !
Thx Freddy![]()
Hmm bij deze weet ik wat mijn volgende behuizing gaat worden
Edit: http://www.overclock.net/intel-build...nza-build.html
Laatst gewijzigd door LightStar; 21-03-11 om 10:48.
Is er al iets bekend van deze kasten ?
ik ben ook benieuwd naar deze kasten
heb op OCN de TH-10 Extended gezien, echt super vet zijn die kasten
iemand hier al de nieuwe caselabs cases gezien?
Zien er erg goed uit misschien iets voor in de shop.
Als ze een beetje aan de prijs zijn misschien een aantrekkelijk alternatief voor MM cases
Zelf erg geinteresseerd in de magnum th10
Was al een topic over, even samengevoegd.
Ik heb nog geen update ontvangen, ik zal hier achteraan mailen, bij antwoord update ik het hier.
Ik ben benieuwd freddy,
Dit is de case die ik altijd zocht de TH10.
Ik houd het in de gaten, houden contact Freddy.
Freddy, mail me ff zodra je die m8 kan bestellen. Wil er eentje hebben![]()
Pc.:
Lian li v2100B - I7 875K @ 4.0Ghz @ 1.196v - Asus maximus III Extreme - 2x 2GB 2008Mhz @ 9-9-9-24 -
480GTX - Enermax revolution 1250Watt - ocz vertex 2 60 GB - 150GB WD 15000rpm Raptor
Koeling.:
Feser 480 - Laing D5 pomp + Ek top -
Iandh Stealth Reservoir 175mm - veelst veel fittingen - Swiftech Apogee XT - EK-FC480 GTX - Acetal + Nickel - Koolance MB-ASM3E
Fans.: 2x Noctua 120MM NF-P12 1300RPM - Enermax 120MM Apollish RED 1700RPM - NOISEBLOCKER 120MM NB-BlackSilentPRO PL-1
Eerst eens kijken of Freddy eruitkomt met Jim.
Heb goeie hoop dat het wel lukt alleen heeft caselabs wel vele extra opties wat het geheel iets bemoeilijkt.
is er al meer nieuws?
ff deze topic eem bump geven.
nog nieuws?
alvast bedankt![]()