Ik moet een aantal crystal stops hebben van bitspower voor de 5mm leds in mijn reservoir kunnen deze aan de shop toegevoegd worden.
Ik moet een aantal crystal stops hebben van bitspower voor de 5mm leds in mijn reservoir kunnen deze aan de shop toegevoegd worden.
is dit misschien iets voor je ?
tis maar een tip.
Geavanceerd zoeken :: Zoekresultaten - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
enigste verschil is volgens mij dat de bitpower versie een matte uitvoering heeft. en de shop versie transparant is

shop versie is ook matheb er 3
![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Mocht je ze toch liever van Bitspower willen hebben; hieronder wat meer info voor Freddy.
BP-ACST
Bitspower Crystal Stop Fitting G1/4" for 5mm LED with O-Ring
![]()

Ik zou persoonlijk geen verschil zien kwa doorgave van licht.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Kon ze niet vinden in de shop maar deze voldoen ook, misschien even een kleine tip zet ze ook even bij afdichtingen en stoppen neer want het zijn tenslotte stops.
Topic kan wat my betreft gesloten worden, kan ik weer bestellenkan ik eindelijk eind jan mijn th10 inelkaar zetten