Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Azzatek kasten

Professioneel amateur hesselcandea is on a distinguished road hesselcandea's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Reputatie Macht
    1

Azzatek kasten

Azza kasten...
    Misschien iets voor Highflow om reseller te worden?

azzatek.com
    toledo301_h.jpg

Het zou echt geweldig zijn als ook maar iemand in Nederland deze verkoopt.

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    De kasten zien er nou niet echt geweldig uit.
    Veel plastic en andere zooi.

Vind het ook niet echt een product voor in de HF shop als ik even mijn mening mag zeggen.
    Zou persoonlijk nooit meer dan 2/3 tientjes neerleggen voor die kasten.

Kan je beter zoals Kenny zegt naar een leuke CM kast kijken.

Bij 11min.
    Heb je cable management holes... maar als je er een ATX bord in doet komt het bord over de gaten heen.

Dat is toch troep.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Mijn eerste indruk:
    13 in een dozijn soort kast.
    Beun in elkaar gezet zoals veel van cases in deze categorie. Gericht op mensen met weinig verstand van cases door ze een apart uiterlijk te geven en vervolgens zit je met de aardappelpuree in je maag.

Professioneel amateur hesselcandea is on a distinguished road hesselcandea's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Reputatie Macht
    1
    Hmm oke. Ik zal de video even bekijken.

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    Bij 8min 46.
    '4 rubber feet to protect THE PAINT?'
    Video moet je ook niet te serieus nemen.

Maar laat zien dat deze case simpelweg een E-merk (ik houd die term er maar even in) is.
    Laatst gewijzigd door Das Experiment; 28-10-11 om 17:01.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Van mij mag ie zo de shop in, ik wil die plastic topcover hebben. Die lamellen kan ik goed gebruiken er van .

Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Reputatie Macht
    1
    Hmm.. jullie hebben me aardig overtuigd. Wat een k*t kast. Die Mobo cutouts zijn te klein, en de kast heeft weinig openingen.

Shoutboxspammer maomanna is just really nicemaomanna is just really nicemaomanna is just really nicemaomanna is just really nice maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Reputatie Macht
    10
    Topic opgeschoond en gesloten
    Lick the Rainbow

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten