• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

aluminium?

• Onderwerp starter Deleted member 42
  • Startdatum
Ik heb nu mijn pomp vastgemnaakt op de bodem op een soort zwart plastic/pvc achtig spul. Superstevig, maar niet echt heel mooi om te zien. Heb wel eens iets van hout gemaakt en dit gespoten met een soort chroom verf. Werd wel mooi, maar beschadigde heel makkelijk waarna er gelijk zwarte strepen op kwamen.

Als ik dat gouden aluminium kan vinden kan ik de de plaat die ik nu gebruik gewoon houden voor de stevigheid en daarop de aluminium plaat plakken. Pomp erop 'klaar is kees'

De zijkant van het paneel waarin alle DVD spelers en hd's zitten is nou ook niet echt heel mooi. Je ziet door het window op die plek veel aluminium zitten. Even een mooi gouden plaat ervoor maken lijkt me wel mooier om te zien.

Als laatste heb je het gedeelte achterin naast het MoBo waar bij mij de pomp aan vast zit. Tegen dat gedeelte zou ook een mooi plaatje gemaakt kunnen worden. Wat draden die niet gezien hoeven te worden erachter en de pomp aan de voorkant er aan vast.

Komt er eigenlijk op neer dat al het aluminium wat je nu ziet eerdaags niet meer ziet, maar daarvoor in de plaats dat gouden spul ziet.

Nu maar hopen dat het te bestellen/vinden valt en dat het te betalen is :022:

Dat zijn zeker mooie panelen!

Bij de meeste winkels 3/4 werkdagen leverbaar, maar geen een op voorraad.
Dan is het altijd afwachten of het daadwerkelijk te leveren is binnen 3-4 werkdagen.

Ik ga ze proberen te bestellen.
Mocht je in de tussentijd elders hebben besteld, geen probleem natuurlijk ;)

Dat is goed.

Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten.

--- update ---

Vandaag gebeld, krijg vandaag of morgen prijslijstje + voorraad check.
Als ik dat heb, laat ik het hier weer weten.

De zwarte voor ward0 is wel (beperkt) op voorraad bij leverancier.

De gouden komt "binnenkort" binnen bij ACRyan, dan is nog de vraag of ze genoeg binnen krijgen om aan de reserveringen te voldoen.

Wanneer wilde je het hebben ward0?

heb je al een prijs? zit namelijk door mn andere bestellingen krap bij kas voor een paar weekjes :(

bedankt voor het zo snel te kunnen leveren.

freddy, ga je nog van die mooie panelen bestellen van ac-ryan? ik zoek namelijk nog een mirror en een paar UV plexi panelen voor andere casemodders zou ook wel goed zijn :)

bedankt

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan