+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Voorstellen Lampenkap

Junior Member Lampenkap is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 04-Oct-17
    Credits
    142
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Voorstellen Lampenkap

Beste vreunden,

Sinds kort ben ik mij helemaal gaan verdiepen in het modden van PC's. Het begon al met de liefde voor hardware en dat overgesprongen naar een liefde voor modding én hardware. Ik wil mij dus even voorstellen omdat jullie mij ongetwijfeld vaker terug zien komen op dit forum!

Mijn naam is Stef van der Weeijden, aka Lampenkap. 25 jaar oud wonend in een klein boerendorpje genaamd 'Zevenhoven'. Ik ben een interactive designer en werk bij een juridisch adviesbureau in Amsterdam.

Na lang zoeken over informatie over modding, ben ik bij HighFlow uitgekomen. Mijn liefde voor casemodding is eigenlijk onstaan doordat ik een dikke pc wilde met eigenlijk alleen maar leuke hardware erin. Daarnaast wilde ik een mooie werkruimte(Gamekamer natuurlijk ) en ben ik begonnen met het bouwen van mijn eigen bureau. Daarnaast ben ik ook een freak als het gaat om cablemanagment. Ik zal even wat foto's erbij posten van mijn werkplek as it is.

Nu over mijn huidige computer:
    MOBO: ASrock b85m Pro3 (Word de ASUS PRIME Z370-P)
    CPU:
    intel i7 4790 (word de i7 8700K )
    MEM: 16 GB DDR3 (word 32 GB 3200MHz ddr4)
    VGA: MSI GTX 1080Ti
    Case:
    CoolerMaster MasterBox Lite 5 RGB - Midtowermodel
    MON: 1x ASUS ROG Swift PG27Q 2x Ilyama x2783HSU
    PSU:
    Seasonic M12II EVO 620w
    KB:
    Corsair K95 - Mechanische Gaming Toetsenbord - Qwerty - White LED - Cherry MX Red
    MOUSE: Corsair kapot ding
    HS:
    KINGSTON HyperX Cloud II Rood
    SPRS: Audioengine A2+
    Koeling: Lucht (ATM)

Dat dus, is mijn systeem. Mijn systeem is zo veel mogelijk wit, net zoals mijn GPU (Heb ik zelf wit gespoten). Zoals jullie dus zien ga ik de nieuwe 8700K kopen met nieuw moederbord en geheugen. MAAR; na lang denken, ben ik eruit. Ik ga mijn systeem watercoolen. Dit is niet de goede plek om het daar verder over te hebben dus maak ik daar een andere post van.

Nu weten jullie een beetje wie ik ben en ik hoop veel van jullie te leren!

Groetjes,

Lampenkap
    20171004_190032.jpg20171004_190048.jpg20171004_190107.jpg

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier hier.
    Super nette werk/game plek!!!

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    11.559
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    37
    Welkom op het forum.

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    1.663
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    nette plek nice welkom
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif